Palju õnne argipäevaks

Ma olen mitu korda alustanud postituse kirjutamist, sest üks või teine masuurikatest on mingi laheda pirni visanud. Aga kõik on jäänud kuidagi soiku, sest mis see paar lauset üksi on. Mulle on naljakas, lugejale mitte. Aga kuna enda jaoks tahaks neid ütlemisi siiski jäädvustada, siis teen sellise sigri-migri postituse erinevate killukestega laste ütlemistest.

Tehnilised maasikad


Dikteerin Rohanile etteütlust: "Maasikas on magus mari."
Tristan: "Tehniliselt võttes ei ole maasikas mari."
Mina: "Tehniliselt võttes ei ole see antud kontekstis oluline."
Tristan: "Tehniliselt võttes edastad sa praegu valeinformatsiooni."
Mina: "Tehniliselt on nii, et mina lihtsalt loen raamatust ja Rohan peab õigesti kirjutama. Kedagi ei huvita, mis asi see maasikas tehniliselt on."
Rohan segaduses: "Miks sa kogu aeg ütled tehniliselt? Kas ma pean selle ka kirjutama?"

***

Rohan: "Tead meie logopeed ropendab koolis!"
Mina: "Tõesti? Mida ta siis ütleb?"
Rohan: "Ta ütleb ge, u, er, a, te. Ja ve." Ja jääb mind ootusärevalt vaatama.
Mina jõuan muidugi V-tähega ainult ühte teatud vägisõna meenutada ja pean ennast jõuga tagasi hoidma, et seda mitte välja öelda. Kuklas tiksub mõte, et ei ole ju võimalik, et kõrgelt haritud pedagoog seda lastele ütleb. Ja pakun: "Kurat võtaks?"
Rohan võidurõõmsalt: "Mhmh!"
Phew, vähemalt polnud see teine sõna.

***

Võtan hommikul oma vitamiine.
Rohan: "Kas need on alkohoolikute vitamiinid?"
Mina: "Mis asjad on alkohoolikute vitamiinid?"
Rohan: "Miks siis meie neid ei või võtta?"
Mina: "Sest lastele tehakse väiksemaid, mida on kergem neelata."


Alkohoolikute vitamiinid versus mittealkohoolikute vitamiinid


Keldorn: "Kas sa homme tööle ka lähed?"
Mina: "Ikka. Miks ma ei peaks?"
Keldorn: "Sul on ju sünnipäev."
Mina: "Ja sa arvad, et see on niivõrd oluline sündmus, et peaks lausa riiklik püha olema ja kõik peaksid koju jääma seda tähistama?"
Keldorn: "Noh, võiks ju."

***

Mina: "Tristan, küll sa targutad palju! Sellise suhtumisega, ma ütlen: good luck finding girlfriends!"
Tristan: "Mul on piisavalt meessoost sõpru. Vaevalt, et mul tüdruksõbra leidmisega probleeme tekib."
Mina: "Keep telling that to yourself!"
Tristan: "Ise oled ju ka ikka veel vallaline."
Mina: "Kõik normaalsed mehed on juba võetud."
Tristan: "Yeah, keep telling that to yourself!"

Ikka veel vallalised

Vaatasime koos seriaali, kus ühel tegelasel oli breketid.
Tristan: "Nii vanal inimesel ja breketid. Veits imelik pole või?"
Mina: "Äkki tal varem polnud nende jaoks raha. Ma olen ka mõelnud, et võiks breketid panna."
Tristan: "Ei tea milleks?"
Mina: "Noh, mul on ju see vahe esihammaste juures." Näitan hambaid.
Tristan: "Aga sa pole veel nii vana."
Mina: "Sa saad ju aru, et ma olen sama vana, kui see tüüp sellest seriaalist?"
Tristan: "Jah, aga sa paistad palju noorem ja sinu puhul see ei tunduks kohatu."

***

Kui ma hiljem palusin ülaltoodud vestluse üksikasju meelde tuletada, siis öeldi mulle, et tegemist on intellektuaalse varaga, mida kaitsevad autoriõigused ja et ilma loata, ei tohiks ma neid vestlusi avalikus ruumis presenteerida. Väitsin vastu, et kuna ma olin ka antud vestluse osaline, siis pool nendest õigustest on minu oma. Lisaks, kuna ta on endiselt alaealine ja minu eestkoste all, siis mina nagunii otsustan tema eest.

Vot selline postitus tuli täna. Sain natuke eputada oma lastega.

Kommentaarid