Natura Idiotica

Üldiselt pean ma ennast võrdlemisi läbinägelikuks inimeseks. Märkan detaile ja erisused hakkavad silma. Kui miski on justkui paigast ära, siis minu silm märkab. Ma panen tähele. Olen tähelepanelik. Olen ma jee!

Mäletate seda lugu, kui ma sain Kaubamajas riielda, et kratsisin kreemipurgi lahti ja nuusutasin toda (link)? Ja siis rõõmsalt ostsin enda meelest Natura Siberica tooteid. Tegin veel pilti ja puha. No sellest on juba kolm nädalat möödas. Üks potsikutest vaatab mind iga päev vannitoas ja teine magamistoas. Olen kasutanud nii kehakoorijat, kui ka kehavõid. Nuusutanud, nautinud ja hirmus rõõmus olnud oma ostu üle. Ise siiralt uskudes, et kasutan Natura Siberica kehahooldus tooteid.

Saak Kaubamajast.

Eks ma ostes pisut kahtlesin, et miks need asjad nii soodsad on. Sest nii palju kui ma muidu Siberica tooteid näinud olen, on need ka sooduka ajal ikkagi mõni euro kallim, kui minu uued potsikud. Aga, ega ma ka kingitud hobuse suhu ei vaata. Kui on hea hinnaga ja head tooted, siis mina väga ei mõtle (ilmselgelt) ja ostan kohe topelt.

Nagu te juba aru saite, siis sain ikkagi rämedalt tünga. Ja nii labaselt ka, et ma ei saanud arugi, mis mind tabas. Kedagi süüdistada ka pole. Ainult ennast. Tuleb välja, et ma ikka veel hästi lugeda ei oska. Sest purkidel oli ju sulaselges eesti keeles kirjas Natura Estonica!

Natura Estonica šampoonid ja palsamid.


Tegelikult ju vahet pole. Tooted on iseenesest head. Mõnusa aroomiga, teevad mida lubavad ja ma üsna kindlasti ostan ka tulevikus sama firma kreeme. Reeglina, ma väga ei hooli sellest, mis firma logo minu pesemisvahenditel on. Mõned erandid loomulikult on. Sellest kirjutasin kunagi natuke siin (link). Aga pesuvahenditest ma väldin Nivea tooteid. Lihtsalt sellepärast, et minevikus on mul mõne toote vastu tekkinud allergiline reaktsioon ja mul pole eriti isu oma nahaga inimkatseid sooritada.

Natura Siberica kosmeetika

Nii, et jah, selline piinlik lugu igatahes. Pole kuigi tähelepanelik ikkagi. Sherlockil oleks minu pärast ikka väga piinlik. Ütleks kohe, et elementaarne ju - õpi lugema! Ärge siis väga imestage, kui ma mingil päeval teile tänava peal Adibass dressides vastu jalutan. Sest noh, lollidelt tulebki kõik raha ära võtta, muidu teevad endale veel viga.

Kommentaarid