Haldusreform

Mul on üks naaber. Tegelikult on mul naabreid 118 pluss/miinus naised ja lapsed. Aga täna siis see üks. Ühesõnaga mees. Kena. Viisakas. Lõhnab hästi. Sõidab ilusa autoga. Ja võetud. Normaalne.

Paar korda on ta sattunud mu ukse taha ja mingeid haldusküsimusi arutanud. Et meeleolu ikka õige oleks, oli ta ennist Karliga Originaalset Rocki teinud. Ei, noh väga sõbralik oli. Normaalne.

Veel on juhtunud, et mees terve õhtu otsa kirjutab mulle sõnumeid. Räägib päevast ja jutustab Stathami filmi ümber. Normaalne.

Normaalne?

Naabrid omavahel. Mina elan selles parempoolses majas. 
Vasakul elab Stathamifänn ja seal pisut eemal üks teine naaber.


Ei, midagi kahtlast pole olnud. Mingeid flirtivad sõnumeid või salajasi rendez-vous'e pole olnud. Kui nad naisega koos vastu jalutavad, siis mõlemad teretavad. Aga ikkagi veider. Minu jaoks. Et suhtes mees niimoodi suhtlust otsib. Ausalt, tahaks küsida, et aga mis su naine sellest arvab, et sa siin naabrimutile öösel sõnumeid saadad? Mina olin küll kunagi ühe endast circa 15 aastat vanema naabrinaise peale natuke armukade, kuna mu mees temaga liialt pikki "ühistu koosolekuid" pidas.

Teisest küljest, äkki see ongi päriselt normaalne? Noh, et inimesed omavahel suhtlevad ja on lähedased. Äkki ta kõikide naabritega kirjutab poole ööni? Peaks teiste käest küsima.

Loomulikult on täiesti õigustatud küsimus, et kui mind häirib, siis miks ma ülepea laskun vestlustesse ja vastan sõnumitele? Ja üldse, kas ma olen kogu selles stsenaariumis täiesti süütu osapool? Äkki ma ise ka ikka natuke provotseerin? Sest kaua üks ikka jaksab puu all laulmas käia, kui sealt mingit vastust ei tule? No sellele võin ma puhtsüdamlikult vastata, et ma ei näe endal süüd. Pole ma kedagi taga ajanud ega ärarääkinud. Kui inimene mulle kirjutab ja kui ta just koll pole, siis ma ikka vastan. Olen viisakas. No ja mul on vahel veits igav ka ja siis on päris tore, kui mõni meeldiv vastassoo esindaja mulle tähelepanu pöörab. Suhtes või mitte.

Loomulikult ma saan aru, et suhted ongi erinevad, sest inimesed on erinevad. Mõni polegi üldse armukade. Temale piisab sellest, et mees kodus tema kõrval Stathami filmi vaatab ja vahet pole kellega ta seda Messengeris arutab. Tunnistan, et minu jaoks on sellised suhted veidike võõristust tekitavad. Ma ei saa sellest aru. Ma ise olen teistsugune. Lollakalt lojaalne.

*Pildistas Kadri Vahtramäe

Kommentaarid