Rotid kapotis

Algas asi sellega, et ühel õhtul Volli tagaluuk ei avanenud. Lihtsalt, ilma ühegi näilise põhjuseta. Targad foorumid lubasid, et tõenäoliselt on asi akuklemmides (nagu näete, ei ole ma ikka veel midagi õppinud). Või kaitsmetes. Halvimal juhul on tagaluugi avamise mootor õhtal. Ühesõnaga mingi elektrooniline iva.

Avasin siis järgmisel hommikul tähtsa näoga kapoti - seda ma muide juba oskan päris hästi, tähtsat nägu teha, see on, eriti kui ma auto ümber askeldan. Et kapoti avamine tunduks vähem kahtlane, valasin ka tuuleklaasivedelikku juurde. Isa samal ajal vaatasin akuklemme (nagu ma teaks mida seal vaatama peaks) ja puhusin nende peale (ei, seda ei soovitanud keegi, ma päris ise tulin selle mõtte peale. Vaadake, mul meestega sellised kogemused nimelt, et neile piisab kui ma õrnalt puhun nende pihta, et nad viisakalt käituma hakkaksid. Mõtlesin, et proovin selle rootslasega ka. Ei aidanud.). Ja siis, saate aru, vaatan kapotipolstrit aku kohal ja seal on auk! Vähe ma ei olnud paanikas! Loomulikult kujutasin juba ette, et see aku seal kuumenes üle ja sulatas polstri ja et varsti mul ka auto põleb. Pagasiluugi avanemine tundus selle kõrval täieliku pseudoprobleemina.



Väriseva südame ja põlvedega sõitsin töö juurde ja kurtsin oma muret kolleegile. Jõime hommikukohvi lõpuni ja läksime kaema. Tema rahulikult teatab, et mul hoopis rott seda polstrit närimas käinud. Näitas, et vaata, siin hambajäljed.



Rotid kapotis on suhtelist vastik probleem. Nimelt neile meeldib ka juhtmeid närida. Seega, kes teab, äkki mul sellepärast tagaluuk ei avanegi, et seal juhtmed näritud?

Ja miks just minu auto neile ette jäi? Meil on maja ees mingi miljon autot. Miks minu vana Volli kõige maitsvam tundus? Diisel ju haiseb? Miks nad mõnda hübriidi ei võiks ette võtta? Ja ma pole üldse meelitatud, et üks gurmaan leidis, et minu sõiduk see kõikse isuäratavam on. Kas ma peaksin nüüd rotimürki kapoti alla toppima? Või kassi võtma ja laskma sellel mootori peal pikutada?

Ausalt, selle peale nagu ei tulegi autot ostes, et mingid rotid auto lihtsalt ära närivad.

Kommentaarid

  1. Mul on peas mõtteline nimekiri põhjustest, miks ''mitte kunagi autot osta''. Saan lisada sinna otsa nüüd ''rotid närivad kapoti ära''

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul just valmib mõtteline nimekiri, et kuidas auto on mu elu paremaks muutnud. Aga see rott näris nimekirja lühemaks 😂

      Kustuta
  2. Mingi kangetel pipardel põhinev lahus, sellega üle pritsida. Võibolla müüakse Eesti poodides ka. (https://www.amazon.com/gp/product/B01DTBOV06/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o09__o00_s00?ie=UTF8&psc=1)

    VastaKustuta

Postita kommentaar