"Ma nüüd lähen"

"Ma nüüd lähen"
Mae Lender
Eesti Raamat 2013
128 lk
Goodreads punktid: 3,0
Minu punktid: 4




See oli minu päris esimene Mae ilukirjanduslik lugemine. Natuke õhuke oli, oleks tahtnud rohkem.

Väga nunnu oli. Täpselt nagu Mae ongi. Nagu ta oma blogis kirjutab, nii oli ta ka siin. Habras, õrn, õbluke ja ometi nii julge ja vapper. Ilmselt on see klišee, aga eks see vist on ootuspärane, et kirjanik natuke ennast igasse loosse sisse kirjutab. See minu vaikne tilluke hääletu/nimetu romaanike on ka nii minu nägu. Väidavad need üksikud, kes on seda lugeda jõudnud. Ja see ongi hea. See on loomulik ja mõnus. Hakates väga kastist välja kirjutama, kaob lõng vist käest ära, ühel hetkel ei jaksa enam teeselda, et oled keegi teine ja sellega kaob ka usutavus.

Ega neid Mae raamatuid nii kerge kätte saada polegi, minule, kes ma raamatukogusid ei armasta. Aga õnneks head inimesed Raamatuvahetusest ikka jagavad oma loetud lugusid ja nii sain ka ma osa.

Igatahes, mulle meeldis. Oli just selline kerge, hea, positiivne lugemine, mida ma Mae sulest nii väga armastan. Aitäh Sulle!


Kommentaarid

  1. Nii armas, et lugesid /läheb õhetavate põskedega diivani taha peitu/... kuigi ma ise vist ei julgeks küll :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oh, mis Sa nüüd! See oli ju päris armas lugemine. Sain "Eleanorile" ka küüned taha, see nüüd ootab lugemist :D

      Kustuta

Postita kommentaar