Kaks sõna rehvidest

Suurel Reedel olin mina enne kella üheksat juba rehvivahetuse järjekorras. Samas kohas, kus sügisel käisin. Enne seda olin lugenud artiklit sellest, kuidas kindlaks teha, kas rehvid on ikka õigesti alla pandud, tasakaalustatud jne (artikkel). Kuigi, ausalt, ma ei tea miks ma selle venna artikleid üldse loen. On ilmselge, et tema jutt on kallutatud. Ta kiidab taevani KIAt ja materdab Volvot. Lisaks, haiseb hingematvalt selle järele, et teatud tegelased sponsoreerivad tema lugusid. Aga noh, vahel harva, saan ma sealt ka kasulikke nippe, mida kõrva taha panna ja silmas pidada.

Ja sellest artiklist jäi mul kripeldama tähelepanek rehvide hoiustamise kohta.

Mina nimelt olen rott. Ei, nelikümmend eurot aastas rehvihotelli eest ei ole metsikult suur raha, aga miks ma pean seda maksma, kui mul on keldris ruumi nende hoidmiseks? Ikkagi nelikümmend eurot! Noh, saab poisid juuksurisse saata näiteks selle eest korra. Või miskit muud head ja toredat. Artiklis loomulikult tehakse mõte keldris rehvide hoiustamisest täiesti maha. Noh, et temperatuur on raudselt vale ja niiskus ja sada muud häda. Kõik see on jama. Meil on väga tuus kelder. Päriselt. Aga rehvide hoiustamise asendi kohta otsustasin ma kohe töökojas järele uurida.



Postituses nimelt väidetakse, et ilma velgedeta rehve tuleb hoiustada vertikaalselt ja velgedega rehve horisontaalselt. Küsisin töömehelt, kes mind kolmekümne kuue raha võrra kergemaks meelitas. Ta kinnitas seda, et rehve oleks parem hoida vertikaalselt, aga kuna mul nii väiksed, siis ei juhtu ka midagi, kui need mul pikutavad. Suuremate rehvide puhul pidi see halb olema, kuna raskus vajutab siseääre alla ja siis pidi olema ilge bitch neid ääri velje ümber venitada.

Sellises asendis ärge siis igaks juhuks oma 19 tolliseid ja suuremaid velgedeta rehve hoidke. 

Mõtlesin seda olulist infot teiega jagada. Kui te ka juhtumisi rotid olete või lihtsalt kokkuhoidlikud.


Kommentaarid