Massiga kaasa

Üldiselt need küsimused, millele kõik blogijad aegajalt massiliselt vastavad, on sellised, et ma ei viitsi isegi mõelda, et kas või mida. Aga nüüd on päris mitmes ette võetud alltoodud küsimused ja nendele nagu isegi tekkis soov vastata.

Kas päikese- või suusareisid? 
No kui sellised valikud, siis vist pigem päike. Aga kuna ma loodust eriti ei fänna, ja nagunii kusagil siseruumides eelistan olla, siis valiks hoopis kultuuri- ja arhitektuurireisid.

Täiesti haige, kuidas ma sinna uuesti tagasi ihkan!

Mis on su kõige vihatum kodutöö?
Akvaariumi puhastamine. Absoluutselt. Õnneks ei pea seda tihti tegema.

Mis on su lemmikpitsa peal?
Sink, paprika, seened, oliivid, ananass, sinihallitusjuust.




Kas sina paneksid anonüümse kommentaariumi kinni? 
See on päris keeruline küsimus. Ühest küljest ma arvan, et kui julged teha, siis peab ka selle eest vastutust kandma ja enamik anonüümseid kommenteerijaid on rõvedalt õelad ja pahatahtlikud, seega ehk kiusatus isegi oleks, äkki see pisut tõmbaks sellist rumalat vihapritsimist tagasi. Aga kas see piirab sõnavabadust? Võimalik. Samas, kas kõike üldse peab välja ütlema, mida sülg suhu toob? Ma pole kindel. Teisalt, võibolla mõni ei taha midagi asjalikku öelda, kui peab oma nime alt seda tegema, häbelik, noh, siis selles mõttes võiks ju nagu olla ka võimalus anonüümselt oma arvamust avaldada. Nii, et las nad olla.

Kas näeksid end kunagi veganina?
Jah, kunagi kindlasti. Ma ütleks, et ma juba praegu olen 80% ulatuses vegan. Meeleseisund on juba täiesti sealmaal, et võiks. Aga nõrk olen. Liha maitse ja lõhn ajavad mu täiesti pöördesse. Aga ühel päeval ma võidan selle. Võibolla. Kui mul näiteks lapsed kodust välja kolivad ja ma ei pea tingimata viis korda päevas praadi küpsetama.

Parim raamat?
Võimatu küsimus. Keeldun vastamast. Kuidas ei tea, peaks? Täna võibolla see, aga eile oli too. Sõltub ju enda meeleseisundist nii palju. Kunagi oleksin kindlasti öelnud "Tuulest viidud". Aga kui ma seda viimati lugesin, siis oli see minu jaoks täis loogikavigu ja üldse kuidagi lapsik. "Suur Gatsby" on küll selline raamat, mis mind alati liigutab ja härdaks muudab. Aga ma tunnen, et nii vähe olen elus lugeda jõudnud, ja seda päris kõige kõigemat ei ole veel juhtunud käes hoidma. Ja siin on veel ka see nüanss, et osa minust tahaks üldse vastata, et "raamat, mida ma veel kirjutanud pole", aga noh, nii poleks vist kuigi viisakas vastata.

Milles oled sa koba?
Füüsikas.

Kas oled ebausklik?
Kuigi ma seda üldse tunnistada ei taha, aga ma arvan, et ma natuke vist olen. Jah, okei, ma ei loe horoskoopi ja ei uuri märke, aga näiteks, kui mul on tükk aega hästi läinud, siis ma hakkan küll juba ootama, et millal see õnn juba otsa lõppeb ja mis hirmus õnnetus mind varsti tabab. Lisaks panen ma inimeste nimedele hästi suurt tähendust. Nimelt olen ma juba ammu märganud, et sama eesnime kandvatel inimestel on sageli ka sarnased iseloomujooned. Ma tean, see pole üldse teaduspõhine, aga näiteks, kõik Allanid, kellega ma elus olen kohtunud on vastikud mölakad, kõikide elus kohatud Oliveridega on mul mingi romantiline keiss olnud, kõik Martinid keda ma tunnen on natuke nupust nikastanud ja kõik Jekaterinad, kellega mul on olnud au trehvata, on jubedad kontrollfriigid. Nii, et nimemaagiat usun ma küll sajaga.

Mis on õnneliku suhte saladus?
Heh, leidsite ka kellelt küsida! Ilmselt kolm Si -  hea söök (armastus käib kõhu kaudu), hea seks (ei, ei vabanda, öelge mida tahate, aga mis mõtet on üldse suhtes olla, kui voodis sakib?), sõprus (esiteks tahtsin suhtlus panna, aga suhtlust on igasugust ja alati ei pruugi see kuigi sõbralik olla). Aga noh, samahästi võiks panna, et kolm Ad - armastus, austus, andestamine. Nii, et mina ei tea. Nii hea saladus on, et keegi vist ei tea veel. Ja need kes teavad ei räägi.

Lemmik aastaaeg?
Mulle meeldivad kõik aastaajad. Igas on oma võlu.

Pildistas Ivo Eggi

Millised kolm asja võib su käekotist leida?
Huulepulk, võtmed, rahakott. Tegelikult on sel umbes kolmkümmend kolm asja, aga need kolm võtan ma ühest käekotist teise alati kaasa, kui hooaeg muutub ja kotti tuleb vahetada.

Mida sa meeste puhul ei mõista?
Mängude mängimist. Ma ei räägi arvutimängudest, kuigi ka see sobiks siia hästi. Ma pean silmas vastuoluliste signaalide andmist ja siis süütute silmade tegemist, kui neilt aru pärida. Ajavad naise hulluks oma sõnade ja käitumisega, aga tegelikult neid isegi ei huvita see naine, vähemalt mitte pikaajaliselt. Ja siis kui naisel lõpuks juhe kapitaalselt kokku jookseb, siis kehitavad õlgu ja ütlevad, et täielik psühh! Jõhkralt ajab vihale, kui nii tehakse! Ole konkreetne. Arvad et mulle meeldib ennast alandada ja kellegi järgi joosta/oodata, kes minust huvitatud pole?

Kas oled realist või unistaja?
Fifty-sixty. Mõlemat olen. Viimasel ajal rohkem realist. Kardan unistada, kuigi meeldiks.

Mis su elus parasjagu käsil on?
Laste kasvatamine. Üks heatahtlik inimene ütles mulle, kogu minu igatsuse kohta mehe järele, et sinu võimuses ei ole endale meest leida, vaid oma lapsi kasvatada. Jube, kuidas need sõnad haiget tegid. Aga õigesti öeldud. Ma nüüd kasvatangi, nii hästi kui oskan. Ega eriti ei oska. Endale tundub. Tahaks olla emalik. Aga ma olen väga karm oma kuttidega. Vahel ma kardan, et lausa põhjendamatult. Tabasin end mõttelt, et ma olen oma kasvatusstiililt väga oma vanaema moodi. Ei mingit liigset ninnu-nännutamist ega hellust. Reeglid ja käsud. Kas see annab tulemuse? Enamasti. Aga kas ma võidan oma laste armastuse? Pigem vist mitte. Ja see ei ole meeldiv tunne.



Kas on su lemmikblogija?
Keeruline vastata. Sama nagu lemmikraamatuga. Sõltub tujust. Üldiselt mulle väga meeldib Mae, loen alati tema postitused läbi. Tilda on ka hinge pugenud. Teised on sellised nii ja naa.

Mis vanasõna sind kõige paremini iseloomustab?
See on lihtne: "Pill tuleb pika ilu peale." Minu emotsioonid on kogu aeg ühest äärmusest teise.

Kas Facebook, Instagram või Twitter?
Pigem vist Facebook. Instagram ka, aga Twitterit pole never olnud.

Suurim iluapsakas naiste puhul?
Legginsid. Teate proua, retuusid on trennisaali riietus, mitte tänava peal traalimiseks! Piinlik, minge koju ja pange seelik ka selga sukkpükste peale! Võeh!

Meeste suurim stiiliapsakas?
Liiga pikad küüned, eriti kui need veel ebaühtlased ja mustade küünealustega. Teate, ma suudan isegi pruuni vöö mustade pükstega ja sokid sandaalidega kuidagimoodi andeks anda, aga mitte inetuid küüsi.

Mis on need 3 asja, mida sa alati poest ostad?
Piima, hommikusöögihelbeid, puuvilju.




Lapsepõlve hüüdnimi?
Kati. Mõni pole siiani arusaanud, et lapsepõlv lõppes mul seitse aastat tagasi. No mis sa teed sellistega!

Lemmiksöök? Kõige vähem lemmik?
Võin iga kell süüa tortiljat või midagi magusat. Kõige vähem meeldib riis.

Kas kontsad või tennised?
Kontsad. Aga kahjuks saan neid nii vähe kanda. Jeesus, mehed, kutsuge mind ometi välja, et mul oleks põhjust kontsi kanda! Lihtsalt nii öelgegi, et viite mu kontsad jalutama. No funny business! Ma ei hakka teile kuldset kuud selga suruma ega istuta teid valge hobuse selga. Aga viige mind kontsadega jalutama. Ma võin kohvi ise endale osta. Teate, ma olen nõus isegi teile selle kohvi ostma, kasvõi cappuccino ja topelt vahuga. Viige mu kontsad lihtsalt jalutama, muud ma teilt ei ootagi.

Kontsad käisid jalutamas. Pildistas Tatjana Siipan.

Emaduse parim külg?
Siis kui sa tuled reede öösel koju ja Kärbes on ennast sinu voodisse kerra tõmmanud, sest ta ei jõudnud ära oodata, millal sa koju jõuad, aga tahtis kindlasti enne magamaminekut sulle kalli teha.

Mis ajab sind rohkem närvi, ootamine või liiklus?
Liikluses ootamine.

Kui saaksid teha ühe seaduse, siis mis see oleks?
See on ilmselt väga julm, aga sundsteriliseerimine kõigile, kellel on mõni psüühiline haigus; naised teatud vanusest, kus on juba väga kõrge võimalus puudega laps saada ja mehed, kellel on rohkem kui kolm last, kolme või enama naisega ja kes ei suuda neid lapsi ülalpidada ega kasvatada. Liiga palju kannatusi on maailmas selle tõttu, et inimesed ei suuda oma viljakust kontrollida.

Mis on mehe juures oluline?
Lahkus, hea huumorimeel, intelligentsus, väärikus, habe 😁



Suurim eneseületus?
See vist alles ees. On jah olnud igasuguseid väljakutseid, aga ma ei saa öelda, et ma oleks tingimata ennast ületanud. On olnud ebamugav, aga ei midagi suurejoonelist. Vähemalt ma arvan nii, sest esimese hooga midagi meelde ei tule.



Mida sa kunagi ei reklaamiks?
Ma ei reklaamiks midagi, millesse ma ei usu.

Kas lõhefilee või burger?
Mõlemad. Kordamööda ja korraga. (Loe uuesti seda vegani küsimuse vastust 😁)



Mis on see isiksuseomadus, mis sulle enda juures ei meeldi?
Neid on väga palju. Kõige rohkem käib närvidele kriitilisus. Kui oskaks seda kuidagi maha keerata, siis oleks küll õnnelikum.


Kommentaarid