Volli uued vimkad

Okei, sorry, ma tean, pealkiri on eksitav. Ta mul viimasel ajal tegelikult ääretult härrasmehelikult käitunud, ühtegi halba sõna pole öelda. Või noh, ühel päeval ta jälle ei startinud. Aga siis mul vend astus läbi, rääkis temaga veidi konkreetset mehejuttu ja pärast seda on Volli olnud kullapai. Lausa tiburullike. Noh, selline kompu, et anna või musi!

Aga, nagu ma kord lubasin ja vahelduva eduga olen pinget üleval hoidnud, siis ta-daa! saabus lõpuks rotipeletaja. Ainult kuu aega pidin ootama. Liialdamata. Tellisin seitsmendal märtsil ja teade paki saabumisest tuli üheksandal aprillil. Aga tuli. Ja nüüd on ta mul kenasti Volli rinnas. Nagu pacemaker.

Aku küljes, sealt saab voolu.

Paki sisu


Suriseb ja loodetavasti siis ka peletab neidsamuseid pikkade hammastega parasiite.

Eks ma hoian kursis, kui sellega miskit põnevat hakkab toimuma.

Aa, ja kui Vollist rääkida, siis igaks juhuks tuletan kõigile jõhkarditele, kes sarnaselt minuga suusatavad naelrehvidega ringi, et alates esimesest maist pole enam lubatud naastrehvidega ringi liikuda. Käige siis kenasti rehvivahetusest läbi ja vahetage kummikud kalosside vastu välja, eks?


Kommentaarid