Seitse surmapattu

Niisiis, kuna sisukad blogijad parandavad maailma väljaspool internetti, siis olen sunnitud igasuguseid jamasid sirvima ja siin on tulem. Oled see, mida sööd. Taaskord üks sisutu küsimused, millele kõik tahavad vastata, aga keegi ei taha teiste vastuseid kuulda postitus.

RAEV

1. Kelle peale sa viimati vihastusid? Ühe parkimisKeeniuse peale, kes järjekindlalt pargib kollastele joontele maja evakuatsiooni teele, lükkab ohutuled sisse ja läheb pooleks päevaks kontorisse. Ma kirjutasin juba tellimust 10 sentimeetrise diameetriga kleepsudele, millele on kiri: "Hei, Parkimiskeenius! Mine autokooli tagasi!" Aga ülemus võttis arvuti mu käest ära ja valas napsi närvide rahustuseks. Korraks aitas, aga järgmisel hommikul oli Keenius tagasi. Arrggghhh!
2. Relv sinu valikul? Sõnad.
3. Kas sa lööksid vastassoost isikut? Enda kaitseks lööksin küll.
4. Aga samast soost? Vaata eelmist vastust.
5. Kes viimati su peale vihane oli? Ma ei tea. Minu meelest ma olen väga armastusväärne ja kui keegi ongi vihane, siis mulle nad sellest rääkima ei tule. Aga kui siiralt vastata, siis ilmselt pahandasin mõnda bemmivenda, kui ma polnud nõus oma hädise Volvoga kiirust ületama, või siis äkki poeg number kolm, kui ma tal tuka liiga lühikeseks lõikasin ja ta kolm päeva minuga rääkimast keeldus.
6. Mis vihastab sind kõige enam välja? Raiskamine.
7. Kas pead pikalt viha või mitte? Pigem mitte. Mäletan küll, aga ei ole aktiivselt vihane. Pigem nii, et kui keegi mind solvas, siis ma ei usalda, aga ma ei otsi võimalust kätte maksta.




LAISKUS

1. Mida sa peaksid iga päev tegema, aga pole tegelikult päris ammu teinud? Raamatuid lugema.
2. Kõige hilisem aeg, mil oled ärganud? Ma ei teagi. Kui ma haige olen, siis võin terve päeva maha magada ja alles kell üheksa kargu alla ajada. Aga muidu ma üle kümne ei põõna.
3. Nimeta inimene, kellega oled plaaninud ühendust võtta, aga pole seda teinud. Ämm. Kahjuks kipub nii olema, et tema ise jõuab enne ühendust võtta, kui mina mõttest edasi jõuan.
4. Kõige magedam vabandus, mida oled öelnud? "Mul on neli last."
5. Oled sa kunagi vaadanud ka pikki reklaame? Jah, isegi olen maksnud raha selle eest, et kinolinal reklaame vaadata.
6. Millal tegid viimati korralikult trenni? Eile.
7. Mitu korda vajutasid hommikul edasilükkamisnuppu oma äratuskellal, et kauem magada? Ärkasin 20 minutit enne äratuskella.

APLUS

1. Lihasööja? Abso-friiking-luutselt!
2. Suurim kogus alkoholi, mida oled korraga ära joonud? Kaks pudelit veini ja veel mitu klaasi viskit peale.
3. Oled dieeti pidanud? Hö-hö-hö, hea nali.
4. On sul kaaluprobleeme? Jah, vahel mu kaal ei saa WiFiga ühendust ja ei saada andmeid Fitbiti äppi.
5. Mida eelistad? Magusaid, soolaseid või vürtsikaid toite? Ma ei diskrimineeri ühtegi toitu.
6. Oled sa kunagi vaadanud väikest last või looma ja mõelnud: "Mmm.. Lõunasöök."? Ei meenu küll, et oleks.




IHA

1. Mitu inimest on sind alasti näinud (arvesse ei lähe arstid ja pereliikmed)? No ikka sajad inimesed. Ma käin ju pärast igat trenni pesus. Alasti, noh. 
2. Mitut inimest oled näinud alasti (arvesse ei lähe filmid ja pereliikmed)? Sadu, sadu, sadu... 
3. Oled sa kunagi avastanud, et vahid vestluskaaslase (ükskõik kummast soost) rinda või jalgevahet? Siis kui ta sellele ise palub vahtida. Seda juhtub rohkem kui te arvata võiks. Aga muidu ma piilun ikka eemalt, nagu normaalne inimene. 
4. Oled sa seksinud? Vähemalt neli korda.
5. Lemmikkehaosa (teiste juures)? Käed. 
6. Kas prostituudid on sulle ettepanekuid teinud? Kui on, siis ma pole sellest aru saanud. 
7. Kas Sa oled kunagi teinud rasedustesti või suguhaigustesti? Ikka on ette tulnud.


Pildistas Tatjana Siipan


AHNUS

1. Mitu pangakaarti sul on? Kolm. Kaks tükki on seotud mu arveldusarvega, üks nendest kaartidest on minu käes ja teine poistel. Kolmas on krediitkaart.
2. Kui sul oleks miljon eurot, mida teeksid sellega? Esiteks maksaks kõik laenud ära, teeks kõigile sugulastele ja sõpradele suure peo ja siis koliks New Yorki.
3. Kas oleksid pigem rikas või kuulus? Kui nii peab valima, siis pigem rikas, aga päriselt mitte kumbki.
4. Kas võtaksid vastu igava töö, kui teeniksid selle eest hullult raha? Mul on juba selline töö, selle erandiga, et ma ei saa hullult raha.
5. Kas oled kunagi midagi varastanud? Jah, ema tagant komme.
6. Kui palju muusikat on sul arvutis? Noh, mul on Spotify, põhimõtteliselt kogu maailma muusika.


UHKUS

1. Mida oled teinud, mille üle oled tõsiselt uhke? See on väga keeruline küsimus. Vast see, et olen ilma mehe abita viimased seitse aastat üsna kenasti hakkama saanud. Nii materiaalselt kui lastega. Arenguruumi ikka on, aga vist võib olla uhke, vähemalt natukene.
2. Mida oled teinud, mille üle su vanemad on väga uhked? Ema on uhke minu laste üle, seega võib vist öelda, et olen neid kasvatanud.
3. Üks asi, mida tahaksid elus saavutada? Tahaksin saada laenudest vabaks.
4. Kas sind ärritab teisele kohale tulek? Teine ei ärrita, viimane küll.
5. Kas oled kunagi osalenud võistlusest, teades, et sinu oskused on palju paremad kui kaasvõistlejate omad? Ei, vähemalt ei tule meelde, et oleks.
6. Oled sa kunagi petnud, et saada paremat kohta? Teadlikult küll mitte.
7. Mida tegid täna, mille üle oled uhke? Jäin rahulikuks pingelises olukorras.


Pildistas Tatjana Siipan

KADEDUS

1. Millist asja või inimest tahaksid oma sõprade/tuttavate asemel omada? Eem… mis asja? Ega ma kedagi ei oma. Kui mu sõbrad/tuttavad mulle enam ei meeldi, siis ma ei suhtle nendega. Ja kui keegi meeldib, siis suhtlen. Imelik küsimus…
2. Kellega tahaksid kohti vahetada? Mõne mehega, tahaks teada mis tunne on mehe moodi mõelda.
3. Oled sa kedagi petnud (igas mõttes)? Luisanud ikka olen. Kui hästi mõelda, siis olen vist ka emotsionaalselt truudusetu olnud.
4. Oled sa kunagi soovinud, et su füüsiline välimus oleks teistsugune? Jah. Kui minust sõltuks, siis muudaks ilmselt igat rakku oma kehas. Teekond enda aktsepteerimiseni sellisena nagu see on, on olnud väga keeruline ja lõppu ei paista tulevat. Üliharva tunnen mingi kehaosa üle rahulolu, aga see läheb tavaliselt väga kiiresti üle. Ilusate inimeste peale olen väga kade, väga.
5. Millist kaasasündinud iseloomujoont tahaksid oma sõpradelt endale? Intelligentsust, tagasihoidlikkust, alandlikkust, tasadust, lahkust, headust, viisakust.
6. Kas sa tahaksid, et oleksid ise seda küsimustikku saanud koostada? Jah, tahaksin.

Kommentaarid