"Kaks punkt null"

kaks punkt null
andra teede
teede tekst 2018
108 lk
goodreads punktid neli koma kolmkümmend viis
minu punktid viis


ükskord jäi aken tööl nädalavahetuseks lahti ja
tuvid sittusid otse laua peale
nii et mina ei ole ainus kes kontoris sitta toodab



ma ei hakka seda kunagi teadma
sest ma ei küsinud õigel ajal
mis tunne see oli
võib-olla ta kaskedele rääkis
neile vist on alati ikka välja räägitud
seda mida teised küsida ei tea
sellest mis ikka elus juhtub 
kuidas kõik läheb
ja mis kõik lõpuks välja tuleb


parim pühendus ever


ja ma arvasin et see ongi 
armastus kui peab alati minema
et siis ongi hea kui on alati halb
kuigi tegelikult siis just ei ole


mida ma ütlema peaks
kuidas edasi andma oma tundeid
sõnad need on nii õõnsad
tunded need on nagu tunnete varjud
kuidas saab nii palju öelda öeldes nii vähe
tasakaal hapruse ja tugevuse vahel
nii tuttav
nii oma
üldse mitte võõras
kui ometi oskaks ise nii
kui ometi
mis küll andma selle eest peaks
hinge müüma
kolm veretilka
mis see on mis ühele antakse ja teine saab vaid nii palju et sellest puudust tunda ja kadestada


ah jaa kas ma seda veel ei öelnud
kõige tähtsam
isegi noorusest ja heast õnnest
kõigest kõige tähtsam on ikka see
et sa oleks enam-vähem
vinks-vonks
normaalne tüüp ja laadna vend

isegi kui seestpoolt sured


Kommentaarid