Rüütlitest. Vist.

Püüa varjata oma asju palju tahad, need kõige lähedasemad nuusivad kõik välja. Said aru küll, et ma kuidagi rohkem eemal ja "ära". Esiteks väga ei uurinud. Küsisid, et kus ma öösiti hulgun ja koju ei tule. Mis siis et väga öö polnudki tegelikult, ja ei hulkunud ma ka üldse kaugel. Aga noh, neile harjumatu.


Mõni aeg hiljem saatis kiindumusobjekt veidi pildimaterjali, mis ka korterikaaslastele silma jäi. Oh sa püha Juudas, milline kirgede torm sellest vallandus!

"Mingi mõttetu mees!"
"Lühike raudselt!" 
"Isa annab talle igatahes kere peale!"

Eem…
No ehk lubate mõttetuse ja mõtekuse osas siiski mul otsustada.
Teie isast on tegelikult mõni sent pikem.
See sõber teeb kaheksa korda nädalas trenni, karta on, et teie isa ei anna talle midagi kere peale ja pealegi, miks ta peaks üldse tahtma? Ise ta ju loobus must?

"Ikkagi annab peksa!"
"Isal on uhked tätokad, mis talle supervõimed annavad, et peksa anda, ta ei peagi trenni tegema!"

No jah…. naljakas.
Kus nüüd äkki ilmusid suured rüütlid välja, kes mu "au" eest seisavad. Ise hakkavad juba kodunt välja kolima ja ikka nii palju ütlemist selles osas, et kellega ma võin või kellega ei tohi suhelda.

Kommentaarid