Krokodillidest

Kaks aastat tagasi saabus täiesti ootamatult ja pikema sissejuhatuseta mu ellu üks tumedapäine, heledanahaline skandinaavlane. Mul puudus tema järgi vajadus ja igatsus. Aga see oli armastus esimesest silmapilgust ja kuigi esimene aasta oli meie kooselus niimõndagi ebameeldivat, siis ei kujuta ma elu ilma temata enam ettegi. Jah, sõbrad, on tulnud aeg minu iga aastaseks autopostituseks. Nagu näete, kui suhtes on kõik hästi, siis pole sellest midagi kirjutada, aga kui jamaks läheb siis on kohe vaja vinguda ja iriseda ning sõbrannadelt "ta oli algusest peale mölakas" kuulda. 

Minu ilus mölakas

Käisin üks päev Vollit pesemas. Pesula oli lahedalt tühjavõitu ja ma kohe naudinguga pesin ning kuivatasin oma härrat. Veidi eemal, tolmuimejate juures, puhastasid oma sõpra kaks noormeest. Ühtäkki tuleb üks neist minu juurde, vabandab tülitamise pärast ja küsib, et ega mul juhulikult krokodille pole, neil nimelt auto aku tühjaks saanud. Kust see tüüp üldse tuleb sellise nahaalsuse peale ja eeldab, et mul on autos käivituskaablid? Nagu? Ma olen siin tunkedes õline mehaanik või? See, et ma ise autot pesen tähendab automaatselt seda, et ma teostan kõiki hooldustöid oma autol või? Mul on sellisteks puhkudeks autoabi. Või peaks see olema vihje sellele, et mul on nii vana auto ja vähemalt korra nädalas pean teda elule turgutama? Solvusin väga. 

Täiesti töökorras, ei mingeid krokodille

Kuigi ilmselt poleks pidanud. Tavaliselt olen ma ainuke naine käsipesulas. Või õigemini, ainuke naine, kes reaalselt autot peseb, mõned prouad on seal oma meestele moraalseks toeks - there, you missed a spot! Ehk paar korda aastas näen ka naisi oma tibukesi pesemas, aga tõesti, see on haruldane nähtus. Kas kõigil autoomanikest naistel on tõesti nii tublid mehed, et pesevad oma naise autot? Ma olen seal nagu üks poistest, pole siis ime, et tullakse krokodille küsima. 

Pesemisvahendid - nuustik, kuivati, kuivatuslapp ja klaasipuhastus lapp. Pildistatud pärast pesu, vabandust, et nii räpased jäid

Vahatuskomplekt - kriimude kitt, vaha, poleerimisnuustik ja lapid. Klaasidel võiks eraldi vaha olla, avastasin viimasel korral

Autos on mul üldse häbiväärselt vähe kraami. No mul on seal üks varurehv ja tungraud, esmaabi pakk, niisked salvrätikud ja ongi põhimõtteliselt kõik. Kuna mul Volli saab suvel nii vanaks, et talle tuleb edaspidi hakata kord aastas tervisekontrolli teostama, siis olin sunnitud ka kohustusliku turvavarustuse soetama. Automaailmas müüdi komplektina kõik vajalik. Kui oleksin need asjad eraldi ostnud, oleksin saanud soodsamalt, aga mulle meeldis see, et need asjad olid kotis, sest muidu oleksid need esemed mööda pagasiruumi iga kurvi peal kukerpalle visanud. 

Kotil on krõpsuribad, mis hoiavad selle kenasti omal kohal

Kotis on tulekustuti, ohukolmnurk, tõkiskingad ja esmaabipakk. Ohuvesti ostsin eraldi juurde

Ka selle õnnetu esitule lasin ära vahetada, sest korda teda ei saadud, kuigi prooviti. Uue perioodi liikluskindlustusarve oli juba väike ja armas, kasko jälle veidi kõrgem, sest noh, teate ju küll. 

Okei, reaalsus on tegelikult selline. Trennikott ja poekott on mul ka pagasis 99% ajast

Ega mul muud midagi lisada polegi. Vaikselt elame koos, käime kohtingutel ja väljendame üksteisele kiindumust - mina teen talle pai ja jätan kapotile südameid, tema stardib igal hommikul ja saadab mind töö juurde. Vahel ma ikka vaatan nooremaid mehi ka, midagi pole teha, olen juba selline ebalojaalne, aga hoian end vaos, parem varblane peos kui tuvi katusel. Aa, nendest tuvidest tahtsin ma ka rääkida. Te olete ka märganud, et sel aastal on neid fekaalipildujaid kuidagi rohkem kui tavaliselt? Üks päev rääkisin kliendiga, kui kajakas temast üle lennates täpselt lagipähe lasi. Väga naljakas oli. Noh, minul vähemalt, sest minu pähe ei lastud ju. Aga kui ma olen Voldemari puhtaks kraapinud, siis pole üldse naljakas, kui ta kuulipildujast üle lastakse. 

Kommentaarid

  1. Kusjuures on töesti jube palju sel aastal rahet lastud 😃 Maja ees üks auto sõidab megaharva ja selle esiklaas oli ükspäev nii triibuline, et ma kohe mitu korda vaatasin, et küll on ikka hästi pihta saanud 😂
    A krokusid sul siis ikka pole jah? 🤔 Meie autos ka pole, oleme paar korda poes vaadanud, aga mees pole osta tahtnud, sest nii kehvast materjalist on 😃 lihtsalt ei raatsi selliseid osta, mis kohe katki lähevad 😃

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul kunagi isegi olid, sest sõitsin siis hirmvana Fordiga, aga pärast seda kinkisin vist ära krokodillid ja pole vajadust tundnud ka. Ja kui täitsa aus olla, siis pole ma kindel, kas ma neid õigesti kasutadagi oskaks 😀

      Kustuta
    2. Ma ei tea, ma küll pesen oma autot käsipesulas ise ja olen seal ka teisi naisi näinud, midgi erilist ma selles ei näe. Iseasi, et kui mees on kaasas, siis ma jätan selle töö talle, sest ta on oluliselt pikem ja tal on seda lihtsam teha.

      Aga krokodillid võiksid autos olemas olla siiski sellel tüübil endal, kelle aku vigurdama kipub.

      Kustuta

Postita kommentaar