Armastades mehi

Kui ma esimest korda selle mõttega lagedale tulin, et ma edaspidi tõmban igasugusele suhtlusele meestega vee peale (loomulikult mitte igasugusele, aga romantilist laadi suhtlusele), siis mu õde hakkas naerma. Väga solvav iseenesest. Miks ta ei usu, et ma seda tõsiselt mõtlen? Vastas, et usub küll, et mõtlen seda tõsiselt küll, aga ta kahtleb selle võimalikkuses. Tema sõnade järgi armastan ma mehi selleks liiga palju, et nendest pikalt eemale hoida.

Jah, armastan. Mehi. Nad on mulle alati meeldinud. Olen sellest ka kirjutanud. Ma ei ole kunagi väitnud, et minu kogemused meestega oleksid seda asjaolu muutnud. Ma keeldusin üldistamast. Jah, sattusid mõned tegelased, kes tegid haiget, aga isegi nende puhul ma pigem mõtlen, et ju ma sain ise valesti aru või isegi kui mitte, siis vaevalt keegi neist meelega….

Aga selle armastusega on olnud selline lugu, et see on alati jäänud ühepoolseks. Mehed mind ei paista armastavat. Jah, ma meeldin neile. Mõnele isegi väga. Aga mitte rohkem. Nad vaimustuvad minust, piiluvad mind salaja ja avalikult, naeravad minu naljade peale, lohutavad mind, kui ma olen nukker, vahetavad mu autol lambipirne, aitavad remonti teha ja kolida, joovad koos minuga veini ja kohvi, otsivad mulle tuttavate meeste hulgast abikaasakandidaate ja puistavad mulle oma südant. Aga see pole armastus.


Ma nüüd püüan, mitte langeda enesehaletsusse ega mõelda, et "ju ma siis olen nii inetu, igav, rumal, õel ja labane". See pole nii. Ma tean seda praeguseks. Ma ei saa isegi väita, et ma pole piisavalt naiselik, pehme ja soe. Nagu ma eelmises lõigus välja tõin, mehi tegelikult tõmbab minu poole. Mul pole kunagi austajatest puudust olnud. Häda on selles, et need keda mina tahan, ei taha mind ja vastupidi. Ja see ei pruugi olla juhuslik. Sest ma olen korduvalt üsna edukalt suutnud konkreetse indiviidi puhul oma tundeid muuta vastavalt tema huvitatavuse astmest minu vastu.

Nüüd ma tunnen, et vajan kõigest sellest puhastust. Lõppu poolikutele asjadele. Ei mingit flirti ega kohtinguid. Vähemalt nüüd mõnda aega. Aasta kindlasti.

* * *

Nii mõtlesin ma aprillis. Sellest alates olen ma keeldunud mitmest kohtingust ja katkestanud ka paar poolikut suhtlust vastassugupoolega. Midagi uut pole algatanud ka. Seega, päris edukas minu meelest. Ja noh, tunne on parem kuidagi. Rahulikum. Magan paremini.

Kommentaarid