13 ja reede

Kell on kaks päeval, kui ma seda postitust kirjutan ja ma ei tea, mis veel juhtuma hakkab, aga igatahes.

Härra abikaasa kutsus mu kinno. See juhtus tegelikult juba 12ndal, aga mina nägin seda alles reede hommikul. Härra abikaasa on see vend, kes mu endale naiseks palus, mingi eelmisel sügisel vist. Oli ka mingi noorkuu teema tookord. Ma arvan, et seekord olin mina süüdi, et selline kutse tuli. Ma nimelt paar päeva tagasi postitasin Instagramis ühe pildi endast üle pika aja. Ju ma siis meenusin talle jälle. Huvitav, et talle see ei meenunud, et ma vähemalt kaks korda olen juba öelnud, et ma pole saadaval. No jah. 


Abikaasadest rääkides. Seda ma vist pole teile rääkinud, et peika mind abikaasaks kutsub? Mis ma oskan öelda, populaarne olen. (Trolliirvel vasakule ära (öeldakse vist).)

Tuli päring üüripinnale. Vend küsib igasuguseid asju. Ma uurin siis, et millega tegelete. Vastab, et metalli lõikab. Uurin edasi, et kui ohutu see töö on ja kuidas nad kavatsevad jäätmeid utiliseerida. Saadab mulle vastu google search lingi erinevatele metallikokkuostu ettevõtete kohta. Saad aru. Lihtsalt link. Ei mingi "tere" või vastuseid mu küsimustele. Nagu, mida ma pean tegema sellega nüüd? Kas on okei vastamata jätta, sest oma küsimustele ma vastuseid ei saanud ja kui sellised vastused tulevad, siis ei oska ma sealt ka eriti suurt huvi üüripinna vastu välja lugeda. Kas inimesed ei oska suhelda enam? Nagu üldse?

Helistab üürnik. Neil pole majas voolu. Okei. "Noh, asi selles, et see võibolla on natuke meie süü..." jätkab ta. Selgus, et nad puurisid seina augud. Pistikupesade kohale. Selles mõttes, et ma saan aru, et ma olen naine ja ma pole elektrik, ega insener, isegi ehitaja mitte, aga minu loogika ütleb, et tõenäosus, et sul on pistikupesade vahetusläheduses kaablid seinas on võrdlemisi kõrge. Nende meelest oli see täiesti ebaloogiline. Juhtmed jooksevad ju all, mitte vertikaalselt. No ma ei tea, ma näen kolme auku ja igast august turritab vaskjuhe välja. Ja ma tean seda ka, et mul kodus jooksevad juhtmed samamoodi vertikaalselt, ma nägin, kui elektrik mul seinu freesis ja juhtmeid vedas. Aga mida sa ikka keskealiste valgete meestega vaidled.

Siis ma pidin veel kaks tundi teiste valgete keskealiste meeste juttu kuulama selle kohta, kuidas kaableid tuleb parandada. No ära räägi mulle seda juttu, ega mina neid kaableid lappima ei pea. Ma arvasin, et mul tuleb hea rahulik päev, saan raamatut lugeda ja jutud. Ei, ma pean mingite kilpide ja kaitsmete ja kaablitega tegelema. 

Kommentaarid