How much for your love?

Alles ma kirjutasin siin paranoiast ja sellest, et Suur Vend jälgib. Nüüd on mul taas põhjust see teema üles võtta. Sain siis üks päev kirja Amoremi.ee saidilt. Eks ma tean küll mis see on. Telekast olen reklaame näinud ja aegajalt on pidanud Facebook ka vajalikuks meeldetuletada minu üksikustaatust ja agiteerinud liituma. Aga kuidas asi nii kaugele jõudis, et nad mulle isiklikule epostile pakkumisi saadavad, seda ma ikka ei tea. Äkki käisid mu blogi lugemas?

Amoremi - armas paarike kakaoga. Kodulehelt pätsasin.


Noh, pakkumine siis selline, et liitu ja soodushinnaga ja siis pool aastat saad midagi. Soodushind 75€. Teine pakkumine kohtinuguõhtu 25€. Noh näiteks kui sa arvad, et sa oled jube osav ja piisab ühest deidist siis tuleb ju soodsam see variant. Näiteks. Ja kolmas pakkumine VIP-PAKETT -50%. Hinda välja ei toodud. Kui tahad teada, siis peab lingile vajutama. Ma siis ka vajutasin. Nupp Rämpspost on mind ennegi igasugustest soovimatud nuhtlustest välja aidanud.

Hiljem hakkasin sellele mõtlema. Et, kas see pole mitte alatu ja jultunud manipulatsioon? Sest, mina võin jah selle peale silmi pööritada ja öelda, et otsi lolli. Kui ma tegelikult nii meeleheitel oleksin, siis küll ma teaks kuhu minna ja kus olla, et meestele raja peale jääda, ilma selle eest sentigi maksmata. Aga on ju teisi inimesi ka. Sest, noh ütleme ausalt, 75€ ei ole väga väike raha, võttes arvesse, et see on väidetavalt soodushind. Madalapalgalised seda endale ilmselt kerge käega lubada ei saaks. Seega, on pakkumise sihtgrupp pigem keskklass või kõrgepalgalised. (Kusagilt lugesin, et nendel päris rikastel pidi üldse mingi oma kohtinguäpp olema ja selle igakuised hooldustasud ulatuvad tuhandetesse eurodesse, noh, et pööblit vältida.)

Kas pole ahvatlev pakkumine?

Kujutame siis ette, et selline pakkumine tuleb minuealisele üksikule lastetule naisterahvale, kellel pole aega käia traditsioonilisi meetodeid pidi kohtamas. 75€ ei tundu eriti suur väljaminek. Las ta siis olla seal, äkki joppab. Leitakse mulle mees, kellega samad huvid ja väärtused, ilma et ma peaks ise hullupööra pingutama. Vaieldamatu eelis sellise teenuse puhul on, et kui juba keskkonnaga liitutud, siis tõenäoliselt pole tegemist kerglaste poisikestega, kes lihtsalt sooja keha otsivad, vaid ikka midagi jätkusuutlikumat. Äkki isegi mõni ärikas, kes on abielus oma tööga ja ei kohtu väljaspool seda naistega. Kolleegidega kohtamine on ka selline kaheteraga mõõk. Kui on match siis hakkavad jutud, et saadi see või too palgakõrgendus vastavalt intiimteenustele ja kui ei ole match, noh siis on lihtsalt väga kaua väga awkward. Nii, et jah, ma olen veendunud, et sellistel saitidel on oma kliendid.

Aga tulles tagasi selle teenuse moraalse külje juurde. Kas on ilus ja viisakas tuletada inimestele meelde nende suhtestaatust? Lastetust? Ja mitte ainult seda meelde tuletada vaid muuta inimeste kurbus, üksindus ja lähedusevajadus rahateenimiseplatformiks? Raha eest saab kõike? Isegi armastust? Mnjaaa, ei teki sooja ja hella emotsiooni.

Mina ilmselgelt ei ole nende target audience. Mulle meeldib mängu ilu. Tagaajamine. Teadmatus. Mitte selline point blank, in your face paaritamine. Ma pole mõni tõulehm, keda paari panna. Ja mul on juba lapsed, seega minu bioloogiline kell ei tiksu kõrvulukustavalt. Lisaks see, et ma pean ennast veel piisavalt osavaks, et vanamoodsate võtetega meessugu võluda. Mitte, et mul oleks fakte selle teooria tõestuseks tuua, aga ma ise mõtlen endast niivõrd hästi.

Sellised mõtted siis sellel teemal. Paar päeva hiljem sain ma ühe teise kirja. Teisest kohast, aga sarnase alatooniga. Nii, et me ei tea, arvate ikka veel, et keegi ei passi peale millega te tegelete, kui te arvate, et te üksi olete?

Ma arvan, et selliste kirjade puhul on kõige olulisem, et ikka nimi on õigesti kirjutatud.
Vastavalt grammatikareeglitele ja nii.

Kommentaarid