Täiskasvanud mees

Jätkan mängu "Millega Delfi täna oma lugejaid üllatab?" Nagu me hiljuti teada saime, siis kurvikas ma pole. Mis selgus, suure tõenäosusega olen ma hoopis mees. 

Lugesin taas üht nimekirja asjadest, mis peaksid täiskasvanud mehel olemas olema, muidu ta polegi üldse mees, või täiskasvanu, see kumb osa puudu jääb, kui nimekiri on ebatäielik, see jäi pisut segaseks. Aga selle nimekirja järgi võib mind küll nii täiskasvanuks kui meheks lugeda. 

1. Korralik must ülikond. Olemas!

See pole ülikond. See on "väike must kleit".

2. Mustad kingad ülikonna juurde. Mhmh!

3. Pruunid kingad. Mul on beežid, kas see loeb?

4. Aktsiad. Okei, siin on väike lünk. Aga mul on pensionifond, kas see pole suht sama asi? 

5. Tööriistakast. Oh jeah, baby! Ja veel milline, kõik tuttavad mehed ilastavad seda nähes. Ja lisaks on mul akutrell ja saag, ning lööktrell. Isegi kirves on olemas. 

Üks osa tööriistakohvrist.


6. Viisakas rahakott. Nüüd on.

7. Parfüüm, mitte tualettvesi. Ikka.

8. Käekell. Olemas, aga ma ei kanna seda, sest tal on patarei tühi ja ma igapäevaselt kasutan aktiivsusmonitori. Aga olemas.

9. Korralik voodi korraliku voodipesuga. Täesti olemas ja seda on pool Eesti riiki ka näinud. Pesu siis, mitte voodit.

Voodi, pesuga.

10. Taskulamp. Tööriistakastiga tuli küll kaasa, aga kutid on selle ribadeks lammutanud. Pole otseselt uut ostnud, kuna telefonis on ka see funktsioon olemas. Aga noh, teoreetiliselt võib ju osta igaks juhuks uue.

11. Ehitusteip (MacGyver'i teip). Heh, mul pool elamist selle najal püsti seisabki!

12. Kohver. Sorry, aga see on veidi napakas punkt. Kes kannab tänapäeval kohvrit? Portfell, seda on.

13. Viisakas klaasikollektsioon. Check!

14. Maniküüri-pediküüri-juukselõikusvahendite komplekt. Otseselt komplekti pole, aga kõik need vahendid on eraldiseisvalt olemas.

15. Korgitser. Rohkem kui üks.

16. Käterätikud ja saunalinad. Please!

17. Kokanuga. Solvate?

18. Pass ja ID-kaart. Korras.

19. Pläsku. Noh, mul on termos, kas see loeb?

20. Õmbluskomplekt. Ikka.

21. Vihmavari. Rohkem kui üks. Mulle väga meeldivad vihmavarjud, nad on nii romantilised.

22. Triikraud ja triikimislaud. Mul on lisaks ka aurumasin.

23. Autokäivituskaablid. Kunagi olid, aga ma ei tea kuhu need kadusid. Praegu on mul Autoabi ja kaableid ei ole.

24. Alussärk. Olemas.

25. Mängukaardid. Eem, mul vist mingid Star Warsi pildiga on. Võibolla ka klassikalised kusagil. Tean, et olen neid ostnud, aga kas nad ka alles on....

26. Kleeprull karvade, puru ja kõõma eemaldamiseks riietelt. Olemas.

27. Taskunuga. Lastel on, mul endal mitte. Võite mulle kinkida 😊

28. Päikseprillid. Jah. Autos hoian neid.

Ühed minu prillidest.

29. Plaadimängija. Mul on Spotify ja igas ruumis kõlarid, kas see sobib?

30. Võrkpall/jalgpall/korvpall vms - mingi mänguvahend. Mul on võrkpall ja sulgpalli komplekt. 

31. Presskann. Ostsin eelmisel aastal. Kasutan seda siis, kui suurem hulk külalisi tuleb. Muidu teen kohvi espressomasinas. 

32. Viisakad sokid. Mida see peab tähendama? Et ütlevad mulle "tere hommikust" ja "tänan" ning "palun"? Või kuidas need sokid peavad viisakad olema? Sokid on olemas. Viisakalt lamavad oma sahtlis, tüli ei nori. 

33. Korralik aluspesu, st augu- ja plekivaba! See on vist mingi meestehuumor. Miks mul peaks olema auklikud ja plekkidega pesu? Mul on ju ometi õmbluskast ja ka pesumasin.

34. Pann. Kohe mitu.

35. Rohkem kui üks voodilina. Eem… no loomulikult, kuidas ma neid muidu vahetaks?

36. Serviis. Olemas, emalt pätsasin.

Killuke serviisist. 

37. Auto! Ma ei tea, kas see nüüd tingimata hüüumärki vajab, aga jah, praegu on!!!! Ääremärkusena lisan, et mina olen vist üks neist vähestest, kes siiralt arvab, et auto ei ole tingimata vajalik ega näita midagi. Kui mina oleks selle artikli üllitanud, siis ma oleksin asendanud sõna "auto!" sõnaga "juhiload!".

38. Raamatutega täidetud raamaturiiul. Täiesti olemas!

39. Baarikapp täidetud kvaliteetse alkoholiga. Hakkab vaikselt tühjaks saama, peab vist lõunanaabritele külla minema.

40. Oma elamine, kuhu need kõik asjad ära mahutada! Jup.


Kommentaarid