Taustauuringud

Peame sõbrannaga plaani uueks fotosessiks. Mul on vahepeal uued musklid kasvanud ja enne, kui need pekikihi ja kortsude alla mattuvad, on vaja need tulevastele põlvedele imetlemiseks jäädvustada. Idee poolest peaks selline karm ja pisut räpane sess tulema. Teate küll, õlised kangid ja higised lihased. Range saladuskatte all avaldan, et on lootust isegi mu kõhulihaseid näha. Jup, sõbrad, mul on kõhu peal lihased, ja neid on võimalik visuaalselt tuvastada. Jess!

Rävala

Nüüd siis tegelen eeltööga. Lihased on minu poolt, kaamera sõbrannalt, ainuke mis puudu on ruum ja valgustus. Kuna mul endal paraku ühtegi kaheksakümne kilost tõstekangi ega kahekümne kiloseid hantleid käepärast ei vedele, siis käin mööda Tallinna spordiklubisid ja tšekin spotte. Oluline on taust, valgustus ja ka ruumi suurus.

Päris põnev on niiviisi käia ja hindava pilguga klubisid vaadelda. Mõne klubiga olen ma juba tuttav ja seal on lihtsam, aga kui päris esimest korda mõnda sisse astuda, siis on tiba õõnes tunne küll. Noh, et kus täpselt pesta ja et kogemata paljalt ühissauna ei astuks (Rävala MyFitness on selline salakaval klubi).

Mustamäe

Nagu ma juba põgusalt mainisin, siis pühapäeval käisin Viimsis. Ütleme nii, et ma tundsin ennast väga valesti seal. Tegin hästi palju mõttetuid liigutusi. Trenni tegin ka valesti. Noh, mitte otseselt valesti, aga treenisin samu lihaseid erinevate masinatega. Ja siis ma lõin veel oma pea suure kolakaga vastu kangi ära. Õnneks vist keegi ei märganud, või olid lihtsalt nii viisakad, et ei hakanud valju häälega naerma.

Kristiine

Paar klubi on veel, kuhu tahaks sisse põigata, enne kui hakkan personaliga sessiaega kokku leppima, aga karta on, et lõpuks teen ikka kas Kristiines (seal oleks sellise tiba rõveda ja ebatäiusliku seeria jaoks just idekas varustus. Kõik raskused ja kettad on ise kuju ja värviga.) või Mustamäel. Käies teistes klubides, hakkan ma vaikselt aru saama, miks kõik need interneti kuulsused Mustamäele pildistama kipuvad - see lihtsalt on kõige ilusam MyFitnessi klubi. Ja käivad seal ka kõige ilusamad inimesed. Present company included 😉

Kommentaarid