Tähtsad jutajamised

"Kle, sa teadsid, et meil on maja küljes kaamerad?"
"Jup, ise lasin panna!"
"Heh, nüüd ei saa enam meikimata prügigi välja viia."
"Mis, sa nokkisid nina ja jäid kaamera ette või?"
"No pm jah"

"Lasteaiast helistati, et meie rotid ronivad üle aia nende poole."
*Hissand! Ega ometi see rott, keda mu poisid toidavad?*
"He-he! Las ronivad, ega meil neid vaja pole! Ma üks päev nägin ka rotti akna all. See... eem… jalutas seal niisama. Ei tea mis ta seal otsis…."
Süütu häälega: "Ei tea kust neid rotte meie majas ühtäkki nii palju on?"
"Ei tea. Üks rääkis, et ta on isiklikult kolm laipa maha matnud."
"Hmm...Aga äkki need polegi meie rotid, vaid hoopis lasteaia omad ja nad ei lähe mitte meie juurest nende poole, aga koju tagasi?"




"Ma sain muide põhikirja kinnitatud."
"See tähendab, et ma võin nüüd tagasi astuda?"
"Sa tahad tagasi astuda või?"
"Noh, ma olin algusest peale ju kohatäiteks, nüüd pole nagu põhjust enam."
"Ega teised ka nagunii midagi ei tee."
"Sul on mingi põhjus, mind kinni hoida või? Ega sellest ju sisuliselt midagi ei muutu. Ikka võid minu poole veini jooma ja naabreid klatšima tulla."
"Heh, üks just eile kirjutas, et tal alumine naaber ajab puskarit ja hais on väljakannatamatu."
"Mu ülemine naaber kaebas lõpuks ära, jah?"
"Ei, see oli kahjuks hoopis teises trepikojas."
"Õnneks, ikka õnneks."

"Ma ei tea, kas nii lihtsalt saab üldse juhatusest tagasiastuda."
"Ega mul ju vahet pole, ma saadan sulle avalduse ära, sa vaata ise, mis sellega teed."
""MTÜ seaduse § 28.3.1 sätestab, et juhatuse liige võib juhatusest tagasi astuda sõltumata põhjustest, teatades sellest enda määranud organile. Kuna juhatuse liikme määrab KÜ, tuleb tagasiastumise avaldus saata kõikidele KÜ liikmetele" Mis, ma pean su avalduse saatma kõikidele KÜ liikmetele või?"
"Ma lootsin, et saan selle asja vaikselt aetud. Veel suurema kella külge ei saaks panna, ve? Ma ei tea seisan näiteks maja ees alasti koos avaldusega ja loen seda kõigile möödujatele ette."


Kommentaarid