Tagumikutunnid

Kolmapäevane hiline pärastlõuna ühes Kesklinna külje all asuva kontorihoone teisel korrusel. Ülemus teatab assistendile, et tal tuleb pisut varem töölt lahkuda, kuna vaja lapsele lasteaeda järele minna.

"Ma pean ise ka täna varem ära minema," sõnab sekretär justkui muuseas.

"Oota, misasja!" käratab boss.
"Sa nagu ei tea või kuidas siin firmas tagumikutunde arvestatakse? Esimest päeva oled tööl? Ei ole siin mingit "varem lahkumist"! Ma käin korra ära ja tulen tagasi ja siis vaatan, mõõdan su kontoritooli temperatuuri, kirjutan üles ja arvestan välja, mis kell sa täpselt tõusid ja lahkusid."

"No just, kutsud oma sõbrad prokuratuurist kohale ja teete veel DNA testi, et kas see ikka minu tagumik seal toolil oli ja saadad ekspertiisi."

"Ja siis ma isiklikult jälgin kuidas sa võtad ruudulise paberi ja arvestad välja milline temperatuurikadu toimub sinu konkreetsel kontoritoolil minutite jooksul, arvestades sinu tooli materjali, tagumiku pindala ja massi. Ma kontrollin, kas sa ikka õigesti kõik tehted teed ja siis me alles räägime sinuga sellest!"

Tagumikutundide kalkulatsioon

Ühesõnaga, meil sellised vestlused minu tagumiku üle tavalisel kolmapäevasel pärastlõunal. Aga teil?


Kommentaarid