Tehniline tugi

Sõbranna saatis õhtul sõnumi, et kas ma MyFitnessi äpis broneeringuid saan teha? Proovisin, sain. Andsin info edasi.
"Huvitav, mul ütleb, et serveri viga."
"Ma ei tea, tee restart."
Ja läksin magama.



Hommikul tuli mul loomulikult meelde milline mölakas ma olin olnud ja kuidas ma alles mitte väga kauges minevikus kirjutasin pikalt ja laialt sellest, kuidas ma VIHKAN!!!! seda kui mul soovitakse restart teha. Umbes, et nagu ma ise ei tulnud selle peale, ve? Kirjutasin siis kohe enne kukke ja koitu, et kle sorry, ma eile pisut loppis, et said siis lõpuks tööle äpi.

Noh, vastas, et jah sai. Restart aitas.

Aa, ja muide, et te ka kõik teaksite, siis nüüd on võimalik MyFitnessi äpis kuni 8 broneeringut teha ja lausa samale päevale rohkem kui ühe? How cool is that? 


Kommentaarid