Kaasavara

Ma ühekorra juba kirjutasin selle postituse. Hoidsin kaks kuud mustandites ja mõtlesin, et täiesti ogar teemapüstitus ja ma olen parem ning üllam kui see, ja kustutasin ära. Ma siin aasta lõpus üldse kustutasin hoolega igasuguseid mustandeid, no kakskümmend vähemasti. Ma ei tea, lootsin vist, et ma uude aastakümnesse lähen kuidagi küpsema ja sisukamana.


Ma olen juba aastaid imestanud selle üle, et kui ma tutvun mõne uue inimesega, meesterahvaga, ja mainin, et mul on neli last, siis nende esimene impulss on piiluda üle mu õla ning takseerida ahter. See juhtub nii kiiresti, et see peab olema alateadlik. Ja ma mõtlen, et kuna seda on juhtunud nii palju, siis järelikult on see kuidagi meessoole omane primitiivne reaktsioon. Aga ma ei saa täpselt aru, et mida nad seal näha loodavad? Et kas nad arvavad, et kõik mu neli on seal kusagil selja taga peidus? Või et ma lohistan neid vargsi põllepaelte küljes? Ehk hoian neid oma kakakastis ning tassin salaja endaga kaasas?

Naised vaatavad esimesena kõhtu, mis tundub ka mulle loogilisena. Kõht ju venib rasedustega välja. Ma arvan, et ma ise ka alateadlikult just pihta piilun. Seda teen vist isegi niisama, aga eriti hoolikalt vaatan just sünnitanud naiste taljesid, sest noh, võrdlen. Aga tagumikke ma küll ei vahi. Mitte naiste omasid. Ja selle järgi kuidas mõne naise pepu välja näeb ma küll ei saa mingeid järeldusi teha, palju tal lapsi olla võiks.

Mida need mehed seal siis näevad?

*Pildistas Tatjana Siipan

Kommentaarid

  1. Äkki mingi seos laiade puusadega? No et laiade puusadega on kergem sünnitada ja peale sünnitust on puusad veidi laiemad. Aafriklastel ju olla see suurte pepude kultus just sellest tulnud - et suur pepu ja laiad puusad, järelikult viljakas.
    Kuigi ma ka seda meelt, et välimuse järgi ei saa tegelikult kuidagi teada saada, palju kellelgi lapsi on, siis ma ei ole vist veel kohanud meest, kes kasvõi alateadlikult ei usuks müüti "peale sünnitamist lähevad naised paksuks", kuigi tõendeid, et see nii ei ole, leidub igal pool.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aa, no jaa, see kõlab loogilisena. Kuigi jah, mul küll puusaümbermõõt pole aastate jooksul kuigipalju muutunud. Luustik ju ei kasva pärast teatud vanust, ainul liha kasvab peale 😏

      Kustuta
  2. Kinnitan Marca kommentaari - puusad on märksõna, mitte niivõrd tagumik. Vana perverdina lisan, et kaunid puusad on hea seksi eelduseks:)

    VastaKustuta

Postita kommentaar