"InteГрация"

"InteГрация"

Anna Kaare

Toimetanud Maarja Helena Meriste

Kirjastus SA Kultuurileht, 2021 

63 lk


Kõigi kriteeriumite järgi oleks pidanud mulle väga meeldima. Luuletaja kirjutab sellest, mis tunne on olla Eestis mitte eestlane, rääkida eesti keeles, tunda eestimaiseid tundeid ja ikkagi mitte olla päris oma. Samuti kirjutab ta sellest, mis tunne on olla naine naistevaenulikus kultuuris, kus sa oled juba ette hukka mõistetud, sest sündisid valede sootunnustega. Kuigi tegemist on luulega, siis pole see kirjutatud riimis, mis mulle ka väga meeldib.

Aga midagi jäi minu jaoks puudu. Ma ei tea mis. Võimalik, et siin on Mael õigus, et minu jaoks oli liiga vähe draamat, liiga vähe verd. Natuke justkui kratsis haava, aga jäi ikkagi viisakaks. Või siis olid mul ootused liialt kõrged. Hea oli, soovitan, ärge saage valesti aru, aga koju ma ei ostaks ja uuesti ilmselt lugeda ei viitsiks. Kuigi samalt autorilt uut kirjandust loeks küll. 

Kommentaarid