Harju keskmine

Eesti Ekspress on koostanud testi "Kuidas sul läheb?", kus saab ennast oma eakaaslastega võrrelda. Testid mulle meeldivad ja eriti sellised, kus selgub, et ma olen täiesti tavaline, keskmine eestlane.


No kui mul veel tervelt 24 aastat tervena elada on jäänud, siis see on ju superluks! Netopalk on mul keskmisest suurem. Kogutud pension väiksem. Täiskohaga tööl hakkasin ju alles 10 aastat tagasi käima. Elukoht linnakorter, nii nagu keskmisel.


Eluruumi ainuomanik. Liisib mootorsõidukit. Omab eluasemelaenu, mille intress aastas on 1377 eurot. Lapsi 4 (või rohkem). 


Rahvus eestlane. Hinnang tervisele hea. Keskmine kaal 57kg. Ei suitseta. Alkoholi tarbija vähem, kui korra kuus.


Nimi on mul ebapopulaarne. Amet samuti. 

Aga suures plaanis täitsa keskmine.

Aga kuidas teil läheb?

Kommentaarid