Hedonisti pihtimused

Päev üks. See oli esimene puhkuse päev. Lugesin. Jõin. Süüa ei teinud, aga sõin. M käis külas. 



Päev kaks. Pühapäev. Ärkasin kell seitse viisteist. Lugesin. Natuke. Sõin.






Päev kolm. Esmaspäev. Ärkasin kell kuus nelikümmend. Lugesin. Sõin. Käisin poes. Tegin süüa. Poeg käis külas. Lugesin. 






Päev neli. Teisipäev. Ärkasin seitse nelikümmend. Kaalusin ennast. Olen kilo juurde võtnud kolme päevaga. Lugesin. Triikisin. Sõin. Sõin. Sõin. Vaatasin seriaali. Magasin.



Päev viis. Kolmapäev. Ärkasin seitse kolmkümmend. Kaalusin ennast, olen eilsest kilo juurde võtnud ja see kõik on mu vöö ümber. Käisin duši all. Lugesin. Pesin auto ära. Käisin poes. Lugesin. Tundsin end super ilusana, kuni leidsin kaks uut kortsu. Leidsin ühe muskli. Vähemalt midagi. Sõin. Vaatasin seriaali. 






Päev kuus. Neljapäev. Selline tunne, et puhkus on juba kaks nädalat kestnud. Ei jaksa enam lugeda ja süüa. 


Tegelikult ma tegin vähemalt ühe superägeda asja ka ära vahepeal, aga ma enne sügist ei hõiska. 😉

Kommentaarid