Kuidas ma ükskord tubli olemise eest ikkagi sain auhinna

Jah, ma tean, te juba pööritate silmi, et kaua võib samast asjast jahuda. Ma ka ei viitsi enam. Aga võtame kõik nüüd ennast kokku ja tõmbame sellele jandile joone alla. Ma ei tea palju siin lugejate hulgas veel MyFitnessi liikmeid on, aga ehk vähemalt on ühele inimesele minu kogemus kasuks.

Kuna kampaania MyFitnessis kestab veel poolteist kuud, siis põhimõtteliselt on kõigil aega endale pudel välja treenida. Reeglid on lihtsad, tee trenni ja jälgi iseteenindusest, palju sul veel teha on. Kui 20 erinevat trenni omal valikul tehtud, siis ole kannatlik ja saad oma koodi ka. Pudel on sümpaatne, tasub natuke pingutada.


Muidugi nad võiksid teha veel selle lükke, et need liikmed, kes teevad ära kõik 30 treeningut, saavad mingi eriauhinna, aga noh, ma pole siin mingi turundusinimene, ärge mind kuulake.

Tegelikult meeldis mulle selle kampaania juures hoopis see kõige rohkem, kuidas ma kogu protsessi filmisin ja kuidas see lõpus välja tuli. Ma tean, ennast kiita on nii inetu, aga noh, mäletate seda tsitaati, mida ma siin hiljuti jagasin - don't be humble, you are not that great. Seega, ei ole ma alandlik. Instast ma võtsin ta maha, sest see ei pidanud kunagi sinna alatiseks jääma, aga blogis võin teda jagada küll.


Treener, kellele seda näitasin, arvas, et kui ma selle veinijoomise osa lõpus ära jätaks, siis võiks MyFitnessile saata reklaamiks. Kõlas peaaegu nagu kompliment.

Kommentaarid