Murdepunkt

Hämmastav, millist mõju avaldab üks hästi magatud öö. Ma olen täiesti teine inimene. Hormoonitase on ka muutunud ja ma tunnen ka selle mõju. See muutus on võrreldes eilsega nii fenomenaalne, et ma lausa pidin sellest kirjutama.



Eile hommikul ärgates avastasin, et mu lapsi oli eelmisel õhtul tabanud massi halvatus või midagi, sest abso-faking-luutselt kõik nõud olid köögis pilla-palla, kuigi nõudepesumasin oli tühi ja ma sain iga viimase kui nõu masinasse panna ning ruumi jäi ülegi. Ma hea meelega oleks läinud ja neid natuke padjaga lämmatanud selle peale, sest ma olen siin iga kuradima päev raiunud, et kuna ma võtan ekstra iga faking õhtu selle kümme kuni viisteist minutit, et köök hommikuks enda jaoks korda seada, siis võiks nad seda austada ja enda järel korda hoida, mitte nii, et mind hommikul köögis taas laostatud sõjatander ootab. 

Täna hommikul ootas mind köögis copy-paste sama pilt ja ma olin nagu, noh, poisid jäävad poisteks, kehitasin õlgu, panin asjad masinasse, keetsin kohvi, pesin panni ja panin asjad eest ära. Ühtegi mõrtsuka mõtet ei tulnud meelde. Kohvi maitses jumalikult, mu nahk säras, kuigi mu kaalunumber näitas keskmist, siis sain ma aru, et see tuleb eilsest trennist ja ilmselt ka päevade ajal hoiab keha natuke vett kinni ning homme on juba ilusam pilt, kuigi eile tahtsin ma suurest masendusest nutta, kui kaal polnud grammigi alla läinud, tundsin end koleda, paksu ja vanana. 

Tulin tööle ja vaatasin meiliboksis tõtt kirjadega, milles mind juhendati detailselt kuidas teha kõige tavalisemaid asju ja ma ei tundnudki vajadust sarkastiliselt nähvata, kuigi alles eile olin ma valmis oma pinginaabri ära kägistama, sest ta jõi teed liiga valjusti. 

Eile tööle sõites urisesin ma selle peale, et kui juuli alguses tekkis Uus-Ameerika tänavale teetööde silt, mis lubas, et 14.07. tööd lõppevad, aga 15.07. hommikul tööle sõites oli see silt asendatud sildiga, mis rääkis sellest, et tööd kestavad 15.07. kuni 02.08 ja ma võiks kellegi pea panti panna, et ka teiseks augustiks ei saa nad oma töödega lõpetatud ja varsti on kõik teed kodust tööle ja töölt koju Mustamäe ja Kesklinna vahel üles kaevatud. Ja täna olin ma umbes nagu, vähemalt ma ei pea ühistranspordiga tulema ja mul ongi ilus uus mugav auto, kus konditsioneer ja kõlaritest mulle meelepärane meelelahutus. 

Ma olen täitsa kindel, et kui ma nüüd täna ette võtan selle raamatu, mille üle ma eile vingusin, siis tundub see ka mulle sajandi suurteosena. Ja isegi kui mitte, siis ma saan vähemalt öelda, et näed, ma vingun, sest mul on meelelahutuse osas kõrged standardid ja igasugune massidele suunatud jaur ei kõdita mu ajusagaraid. Ma pole mingi basic bitch

Nii et ma arvan, et kõik eksisid. Need, kes väitsid, et kui naine on kuri siis sellepärast, et ta pole ammu "saanud" 😉😈. Tegelikult on naine kuri, kui ta pole ammu magada saanud. Sest seksi on palju lihtsam saada, kui korralikku ööund. Onju?

Kommentaarid