Joo vett

Igal hommikul tuleb Pinginaaber ja uurib, kuidas mul tervis on. Ta on mees, tal on vaja probleeme lahendada. Praegu on tema probleem see, et sekretär on haige. Küsib kogu aeg, et miks ma arsti juurde ei lähe. Küsin vastu, aga mida arst teeb? Mul ei ole palavikku, mul pole köha, mul on nohu, ma turtsun, pea on paks ja selline veider hõre olemine on. Nii palju kui ma tean, siis selliste sümptomite puhul öeldakse lihtsalt, et puhka, joo teed ja söö sidruneid. Aga äkki sul on koroona, uurib Pinginaaber. Nii, ja edasi, uurin vastu. Mul on koroona olnud, nad ei tee selle puhul midagi. Ei, mingi süst on, ma lugesin. Supercool ainult, et ma pakun, et mu tervis praegu ongi rikutud tänu sellele, et ma omal ajal nagu loll kõik need vaktsiinid lasin teha ja ma pole huvitatud, edasi katsejänes olema. Aga mul aitab konjak, kui ma haige olen. Aga ma ei joo alkoholi, sest mul hakkab sellest veel halvem. Aga mine koju. Aga mis seal parem on, kui siin? Aga siis sa pead lihtsalt rohkem vett jooma. Jah, sest see kolm liitrit, mis ma päevas joon, pole ilmselgelt piisav. 

Ma tean, raske on minuga. 

Kommentaarid

  1. Kõlab kui põskkoopa põletik

    VastaKustuta
  2. Mis teha, kui Universumi Ülima Tõe võti ikka inimesel olemas on siis lihtne inimene talle vastu ei saa... :D (Pinginaabril siis)

    VastaKustuta

Postita kommentaar