E-tellimiskeskuste võrdlus

Uus aasta, uued suunad! Lubasin ju, et olenemata Volli olemasolust, hakkan kokkuhoidlikuks ja tellin toidukauba taas koju. Põhilised argumendid - aeg ja raha. Nagu ikka. Sest kellel neid ikka ülearu on?

Seega, süsteem minu jaoks tuttav ja kogusedki meeles, et mitu tuhat liitrit piima ja kui mitu tonni makarone tuleb nädalas kohale tellida. Kunagi ma kirjutasin postituse, milles võrdlesin Selveri ja Maxima (nüüd Barbora) teenuseid. Nüüd on mul kogemus ka Prismaga. Ainult Coop on katsetamata. Kuigi, see pole päris tõsi. Katsetasin. Lõin konto, aga tellimiskeskkond oli minu jaoks nagu pudrud ja kapsad ning ma andsin alla. Vähe oluline pole ka asjaolu, et see on ainuke kett, mille kliendikaarti ma ei oma. Seega, boonused jääksid ka saamata, nii et see lisamotivatsioon puudub.

Mis ma siis oskan öelda? Kõigil kolmel on oma eelised ja puudused. Endiselt on Selveri keskkond mulle kõige sümpaatsem. Ma saan nende jaotustest kõige paremini aru. Lisaks on neil nunnu lüke, et kui oled x-asja n+1 korda tellinud, siis ta lisab selle toote ette ❤. Lemmik, noh. Nagunii oleme harjumuste orjad. Ainuke, mille üle ma sooviks kobiseda, on see, et kui ma olen valinud sorteerimiseks "hind, odavam enne", siis ma pean iga uue tooteklassi juures seda uuesti tegema. Maxima ja Prisma jätavad selle eelistuse by default meelde.




Hind. Selver on vaieldamatult neist kõige kallim. Aga, seal on häid soodukaid. Seal on lausa eraldi valik "Soodushinnaga tooted". Minu lähenemine ongi reeglina selline, et hakkan sealt asju valima ja kui see nimekiri on läbi käidud, vaatan ostukorvi üle ja lisan tooted, mis puudu. Mis Prisma kõige suurem miinus on, ongi see, et kuna neil on "püsivalt soodsad hinnad", siis alesid eriti ei tehta. Ja lisaks on neil minu rafineeritud maitse jaoks, liiga igav tootevalik. Kui üleüldse tootevalikust rääkida, siis kõige parem on minu meelest Rimi. Aga nemad ei paku veel kojutoomist.

Kojutoomine. Kohaletoomist ei paku tegelikult ka Prisma. Sinna tuleb ise järele minna. Niisiis ka selle eest saab ta minu käest miinuse. Nii Selver kui Maxima pakuvad muuseas ka seda võimalust, et ise kaubale järgi minna. Aga mina ausalt ei saa aru, miks keegi peaks seda tahtma. Need noormehed, kes minu juures käivad, on kõik täielikud eyecandy'd olnud. Ainult üks kord Maximast tuli üks jäme ja higistav poiss. Ülejäänud on kõik mõnusalt trimmis olnud. Üks oli isegi habemega. Nii Maxima kui Selver toovad kaubad koju mõne päeva jooksul. Sõltuvalt tellimuse esitamise ajast, võib kauba kätte saada lausa samal päeval. Prismas on pikemad  järjekorrad. Mis on jälle minu jaoks mõttekoht. Ma tahaks ju ikka kauba võimalikult vara kätte saada, mitte seda nädala aega oodata.

Maxima saab miinuse värskuse eest. Tasub jälgida kuupäevasid. Kõige värskema valiku pakub taas Selver. Ilmselt hakkate juba mõikama, miks ma vaatamata kõrgele hinnale, ikkagi just seda eelistan? Sa saad seda, mille eest maksad.




Asendamine. Kõik kolm pakuvad ka tooteasendust. Ma tean, et ma peaksin hakkama lisama seda linnuksest, et "mitte asendada" sest tavaliselt need asendustooted rändavad kohe prügikasti. No mis sa teed, kontrollifriik!

Sellised mõtted seoses e-kaubandusega jaanuaris 2019. Veel tahaks proovida FreshGO keskkonda.

Uute poodlemisteni!


Kommentaarid