Tugev versus alistuv

"Mida me tahame?"
"Me ei tea!"
"Millal me seda saada tahame?"
"Kohe praegu!"




Riskides ennast korrata, tõstatan taas teema, et millised naised meestele meeldivad ja millised mitte. Natuke on see tingitud sellest, et mulle on viimasel ajal, rohkem kui varem, öeldud, et minu ainuke põhjus vallalisuseks on minu enda otsus - olen liiga valiv. Millega mina, muuseas, üldse nõus pole, sest ma võin vabalt 48 erinevat põhjust tuua, miks mind ei taheta.

1) Ma pole piisavalt atraktiivne;
2) ma olen juba "selles" eas;
3) ma ei taha rohkem lapsi;
4) mul on inetud varbad;
5) ma olen usuhull, kes pole nõus enne abielu voodis hullama;
6) mul on sada last;
7) ma olen poolvenelane;
8) ma ei oska grammatikat;
9) ma olen lühike;
10) mul on päästerõngas kõhu ümber;
11) kui mul parasjagu päästerõngast pole, siis see ripub seal naba ümber nagu tühjaks jäänud siserehv, kortsus ja ilge;
12) mul on katkine naeratus;
13) mul on jõhkralt palju sünnimärke ja punne;
14) mul on rõvedad vanamuti põlved;
15) mul on vasak silm väiksem kui parim silm;
16) ma olen ilge vinguja teiste grammatika vikate üle;
17) mul on ebaratsionaalne hirm tätoveeritud inimeste ees;
18) mulle meeldib vaadata romantilisi komöödiaid;
19) ma ei joo alkoholi;
20) vahel ma salaja joon alkoholi;
21) mulle ei meeldi karvad, mis tulevad pudulojuste karvkattest;
22) ma külmetan kogu aeg;
23) mulle ei meeldi kui mind voodis kaisutatakse, või üldse riivatakse, isegi korraks;
24) ma ei luba teistel oma autoga sõita, sest ma olen millimeetri täpsusega välja rihtinud õige kauguse ning kõrguse rooli ja seljatoe vahel ja ma ei suvatse seda mingi tüübi pärast uuesti tegema hakata;
25) mulle ei meeldi must-valged 1921 aasta tummfilmid ega sci-fi filmid, ega tulnukad, ega Monty Python ja veel tuhat muud filmi, mida meestele hirmsasti vaadata meeldib;
26) mulle ei meeldi spordiülekanded;
27) ma tahan teha sporti ja see võtab mu elust kõvasti aega;
28) mulle ei meeldi olla abitu ja paluda abi, seega ma ei hakka teesklema, et ma ei saa kapi kokku monteerimisega hakkama ainult sellepärast, et mingi mees saaks ennast seetõttu isasena tunda;
29) ma ei hakka iialgi vaatama meest alt üles, lihtsalt selle pärast, et ta on mees ja eeldab seda, ta peab olema minust üle, ja mitte ainult kasvult;
30) kui mees mulle minu meelest liiga tegi, siis ma kirjutan sellest oma blogis ja lüpsan lugejatelt kaastunnet, kuigi ma jätan lõviosa infost jagamata, mis puudutab seda osa, kuidas ma mehe "solvangud" tegelikult välja olin teeninud;
31) mulle meeldib osta koju raamatuid, mida ma kunagi ei loe;
32) ma ostan igal aastal täpselt sama lõikega kleite, sest mul on oma väljakujunenud stiil ja see, et mul on kapis juba 30 samasugust kleiti, mis sinna ära ei mahu ja mille jaoks mul tegelikult raha pole, ei ole argument;
33) ma sakin matas (neid kleite võib seal ka 56 tükki olla, who knows);
34) mulle meeldib süüa teha ja ma eeldan, et mees peab sööma kõike mida ma valmistan ja takka kiitma, isegi tatraputru;
35) ma muutun räuskavaks hüsteerikuks, kui keegi on viimase piima ära joonud ja mul pole midagi hommikukohvi peale panna;
36) ma ei oska triikida, aga ma teen seda tuima järjekindlusega igal pühapäeval vähemalt kolm tundi ja vaatan samal ajal kuidas teised inimesed oma kodusid koristavad;
37) ma solvun ja räägin kõigile aastaid, kuidas mees mulle lilli ei toonud, kuigi mulle endale lõikelilled üldse ei meeldigi;
38) ma tsiteerin filme/raamatuid, mille vaatamist/lugemist ma ei mäleta ja solvun, kui minu käest küsitakse, kust minu tsitaat pärineb;
39) ma ei telgi;
40) ma pean iga päev saama vähemalt üks kord jooksva vee all end loputada;
41) ma ei talu igasuguseid veidraid lõhnasid ja ise otsustan, mis on veider lõhn ja mis mitte;
42) ma vihkan tolmu ja musti aknaklaase;
43) ma ei oska tantsida, aga teen seda ometi igal võimalusel;
44) sama käib laulmise kohta;
45) ma võin nõrkemiseni kaevata selle üle, kui kasvatamatud lapsed mul on, aga hoidku jumal sind selle eest, kui sa julged nende kohta midagi kobiseda;
46) ma teen plaane, mida ma kunagi ei realiseeri;
47) ma pole kokkuhoidlik;
48) ma olen sarkastiline ja see on naljakas ainult nii kaua, kuni ma hakkan sinuga iroonitsema, siis ma olen lihtsalt õel.

Näiteks. Tegelikult ma võiks jätkata, aga see pole selle postituse teema. Kuigi ma pean mainima, mul oli ootamatult lõbus oma puudujääke (või ülejääke?) üles täheldada. 

Teema, ma tuletan igaks juhuks meelde, kui see eeltoodud tohuvabohu lugemise jooksul ununeda jõudis, on nimelt see, et väidetavalt, vaatamata kõigile ülaltoodud ja siin mainimata vigadele, olen ma "saak". Seda ei väida mina, seda räägivad mulle mehed. Mõned, kes on minu omamisest huvitatud, aga ka need, kes seda kindlasti olla ei saa (no sugulased näituseks). Ja siis nad soovitavad, et ole allaheitlikum, naiselikum, nõrgem ja siis tuleb keebi lehvides minu sangar, valge (tegelikult ma loodan, et mitte valge, see on kõige igavam autovärv ever (sorry, ära palun jälle isiklikult võta, eks ;))) Volvo S90nega ja minu vallalisusepõlv on igaveseks unustatud, nagu seda poleks kunagi olnud.

Niisiis, ikkagi minus on viga, et ma liiga tugev. Mitte tingimata füüsiliselt, ühele mehele 95 kilo deadliftida pole mingi väljakutse, eks ole. Aga, et ma ei vaata andunult alt üles ja ei värise erutusest, kui mees ühe naela seina lööb või ristsõna mõistatuse ära lahendab. Et kui ma vähegi oskaks olla nõrgem. Isegi ei pea olema nõrgem, vaid teesklema, et siis mees tunneks ennast hästi. Ja ta tahaks minu eest hoolitseda.

Siiralt, ma ka tahaks, et keegi tuleks ja vahelduseks minu eest hoolitseks. Kõik naised keda ma tean, olenemata kui tugevad või "tugevad" nad on, tahavad, et nende eest hoolitsetaks. See on meil veres. Ja mehed tahavad hoolitseda. See on neil veres. Aga millegipärast on ikkagi nii, et mehed ei hoolitse ja naised ei lase hoolitseda. Ühed süüdistavad ühtesid ja teised teisi. Kõik on päeva lõpuks üksi ja õnnetud. Bummer! 



Vaadake, mina olen alati pidanud ennast iseseisvaks ja hakkamasaavaks inimeseks. Tunnistan, sellest oli abielus olles kõvasti jama. Et ma ei lasknud oma mehel olla mees. Ja ma siiralt uskusingi, et minus on viga. Et ma ei lase. Mõtlesin, et vanaema õpetas iseseisvust ja kuna isa oli ka selline nagu oli, siis järelikult olen ma juba geneetiliselt valesti seadistatud. Ja siis, teate, tuli üks mees ja nii nagu muuseas, võttis kätte ja allutas mu. Mängleva kergusega. Ja ma lasin. Esialgu sisisedes ja küüsi näidates, siis juba ettevaatlikult ja lõpuks ülima kergendustunde ning rõõmuga. Ja polnud nii, et ma lasin seda teha kuna olin armunud, vaid vastupidi, ma armusin, kuna ta just nii minuga toimetas. Lasi mul olla nõrk, olla naine. Niisiis, kuna mul on selline tore kogemus olemas, siis ma tean, et minust saaks asja küll õige mehe käes. Miks ma siis niikaua, kuni ta mu teele satub, ei võiks tugev olla?

*Pildistas Tatjana Siipan

Kommentaarid