Oodata on okei

Mulle meeldib George Clooney. Ei, mitte inimesena, ega mehena. Mitte välimuselt või muudel põhjustel. Ma ei ole teda kunagi ihaldusväärseks meheks pidanud ja ei saa aru ka vaimustusest tema ümber.

Mulle meeldib see, et ta ootas. Kannatlikult. Rahulikult. Meelt heitmata. Ja see on ülemõistuse seksikas.

Sest kui sa tead, mida sa tahad, siis on täiesti okei oodata. Aastaid. Minu meelest tunduvalt sümpaatsem, kui saba seljas mööda küla traavida ja iga litat karata, lootuses, et ehk see ongi too õige. Siis sa ju tegelikult ei tea keda sa tahad. Tead ainult seda, et sa tahad olla suhtes, vahet pole kellega. Aga päriselt oodata. Seda õiget. Allahindlust tegemata. Ma ei tea, selles on midagi üdini erootilist.


Samas, ehk on hea, et kõik ei oota. Inimkond sureks ju välja muidu.

*Pildistas Tatjana Siipan

Kommentaarid