Lubage ma ventileerin veidikene. Närvid on mul täiesti läbi ja ehk kirjutamine aitab.
Mul on veebruaris sünnipäev. Mis tähendab, et kõik need mustmiljon jaeketti, kuhu ma olen oma emaili aadressi ulatanud, hakkavad mulle sünnipäevapakkumisi saatma. Ütlen otse, enamik on täiesti kasutud. Nagu ka üks teine blogija hiljuti sellest kirjutas, siis see soodustus, mis sa sünnipäeva puhul saad on võrreldes muude kampaaniapakkumistega sisuliselt mõnitus. Aga on teised ka. Sellised, kus ma tõesti ootan, et saab seda soodustust kasutada. Näiteks Body Shop pakub sünnipäeva kuul lausa 30% allahindlust. Täiesti arvestatav. Denim Dreamis on 10%, abiks ikka.
Siiani olen igal aastal saanud ka Baltika Grupilt 10 eurot päris raha, mida neilt ostes kulutada. Väga kasulik! Ja seda raha ma ootasin nüüdki. Igal hommikul logisin kenasti andmorefashion.com lehele, aga ei miskit. Lõpuks ma helistasin neile. Ja siis nad teatasidki, et alates möödunud aasta septembrist seda kingitust enam ei tehta. Kiri olla ka saadetud, aga kuna mul see linnuke õigest kohast puudu, siis minul jäi kiri saamata. "Aga see eest," jätkab neiuke "saavad need, kes uudiskirja tellivad häid personaalseid pakkumisi, mis on veel paremad kui sünnipäeva soodustus." "Eem, pole need nii personaalsed midagi, kõigile klientidele saadetakse kopi-paste sama kiri ja ei mingit personaalset lähenemist. Ja üldse, kuidas te teate mulle personaalseid pakkumis saata, käite mul riidekappi revideerimas ja teate, millal mul seelikuid või jakke vaja oleks, ah?" küsisin vastu. "Ee…" No jah, seda minagi. Varastasite mu päris raha kontolt ära ja ajate veel puru silma oma pakkumistega! Pfff!!!!!
Ühesõnaga, kui te ka seda kirja ei saanud ja ootate oma raha sünnipäeva puhul, siis nüüd teate, te pole lojaalse kliendina midagi väärt. Seda, kuidas Baltika Grupp oma boonusprogrammiga himiitšitab, sellest ma ka juba kirjutasin eelmisel aastal. Ainuke põhjus miks ma seal veel käin on see, et ma saan poistele soodsa hinnaga ülikondi. No ja endale leian ka vahel üht ja teist. Aga selline suhtumine oma klientidesse, ausalt, hinges kihvatas ikka korralikult.
Tegelikult oli mul hing alles Cirkle K peale täis. Nimelt sain ma detsembris neilt mingi mõttetu autoajakirja, milles oli kupong 5€ peale, millega siis saab autopesu soodsamalt. Noh, mõtlesin, et pesen siis üks õhtu autot ja kasutan kupongi ära. No ja mis te arvate? Ei saanud ma mingit 5€ soodustust, sest see kupong käis täishinnaga pesu kohta, 22€, kuigi kliendikaardiomanikud saavad selle pesu 18€ eest. Ja mina sain siis tänu sellele imelisele sooduskupongile pesu tervelt 17€ eest. Täiega võit, onju!
Mõni aeg tagasi oli veel teine lugu ka Cirkle K-s. Nimelt, ma ostan enamasti teisipäeviti neilt superlux püsivaha pesu, kuna siis saab selle -50%-ga. No ja tavaliselt on nii, et saad selle koodi ja kolm puhastuslappi, millega seest autot puhastada. Üks kord nad mulle seda ei andnud ja ma küsisin. Siis teatas neiuke, et teisipäeviti nad lappe tasuta kaasa ei anna, kuna pesu on ise juba nii palju odavam, aga kui ma tahan, siis võin selle saada 50ne sendi eest.
Ei, mul pole kahju viiekümnest sendist. Tõele au andes, ma isegi ei kasuta neid lappe eriti. Tõmban Volli töö juures tolmuimeja ja mikrofiiberlapiga seest puhtaks ja need lapikesed kogunevad mulle kindalaekasse. Aga nagu, see suhtumine ajas mul küll plokikaane alt vahutama. Et ettevõttel on okei pakkuda pesu 9 eurot soodsamalt, aga nüüd see eest hoiame viiskümmend senti kokku. Nagu? Ah? Mis sa üldse teed sellist soodukat, kui sa kliendile jätad ekskremendi maitse suhu? Asi pole ju üldse rahas, vaid mõttes. Mis pagana haige poliitika?
Igatahes, ventileerisin ennast tühjaks. Ma praegu sellest sauna-füürerist ei hakka kirjutama, kes üks pühapäev tahtis MyFitnessi maha põletada oma kuumaks köetud saunaga. Mõni teine kord.
Mul on veebruaris sünnipäev. Mis tähendab, et kõik need mustmiljon jaeketti, kuhu ma olen oma emaili aadressi ulatanud, hakkavad mulle sünnipäevapakkumisi saatma. Ütlen otse, enamik on täiesti kasutud. Nagu ka üks teine blogija hiljuti sellest kirjutas, siis see soodustus, mis sa sünnipäeva puhul saad on võrreldes muude kampaaniapakkumistega sisuliselt mõnitus. Aga on teised ka. Sellised, kus ma tõesti ootan, et saab seda soodustust kasutada. Näiteks Body Shop pakub sünnipäeva kuul lausa 30% allahindlust. Täiesti arvestatav. Denim Dreamis on 10%, abiks ikka.
Kärbes tegi koolis. Nii nunnu oli, et pidin teiega ka jagama. |
Siiani olen igal aastal saanud ka Baltika Grupilt 10 eurot päris raha, mida neilt ostes kulutada. Väga kasulik! Ja seda raha ma ootasin nüüdki. Igal hommikul logisin kenasti andmorefashion.com lehele, aga ei miskit. Lõpuks ma helistasin neile. Ja siis nad teatasidki, et alates möödunud aasta septembrist seda kingitust enam ei tehta. Kiri olla ka saadetud, aga kuna mul see linnuke õigest kohast puudu, siis minul jäi kiri saamata. "Aga see eest," jätkab neiuke "saavad need, kes uudiskirja tellivad häid personaalseid pakkumisi, mis on veel paremad kui sünnipäeva soodustus." "Eem, pole need nii personaalsed midagi, kõigile klientidele saadetakse kopi-paste sama kiri ja ei mingit personaalset lähenemist. Ja üldse, kuidas te teate mulle personaalseid pakkumis saata, käite mul riidekappi revideerimas ja teate, millal mul seelikuid või jakke vaja oleks, ah?" küsisin vastu. "Ee…" No jah, seda minagi. Varastasite mu päris raha kontolt ära ja ajate veel puru silma oma pakkumistega! Pfff!!!!!
Ühesõnaga, kui te ka seda kirja ei saanud ja ootate oma raha sünnipäeva puhul, siis nüüd teate, te pole lojaalse kliendina midagi väärt. Seda, kuidas Baltika Grupp oma boonusprogrammiga himiitšitab, sellest ma ka juba kirjutasin eelmisel aastal. Ainuke põhjus miks ma seal veel käin on see, et ma saan poistele soodsa hinnaga ülikondi. No ja endale leian ka vahel üht ja teist. Aga selline suhtumine oma klientidesse, ausalt, hinges kihvatas ikka korralikult.
Tegelikult oli mul hing alles Cirkle K peale täis. Nimelt sain ma detsembris neilt mingi mõttetu autoajakirja, milles oli kupong 5€ peale, millega siis saab autopesu soodsamalt. Noh, mõtlesin, et pesen siis üks õhtu autot ja kasutan kupongi ära. No ja mis te arvate? Ei saanud ma mingit 5€ soodustust, sest see kupong käis täishinnaga pesu kohta, 22€, kuigi kliendikaardiomanikud saavad selle pesu 18€ eest. Ja mina sain siis tänu sellele imelisele sooduskupongile pesu tervelt 17€ eest. Täiega võit, onju!
Mõni aeg tagasi oli veel teine lugu ka Cirkle K-s. Nimelt, ma ostan enamasti teisipäeviti neilt superlux püsivaha pesu, kuna siis saab selle -50%-ga. No ja tavaliselt on nii, et saad selle koodi ja kolm puhastuslappi, millega seest autot puhastada. Üks kord nad mulle seda ei andnud ja ma küsisin. Siis teatas neiuke, et teisipäeviti nad lappe tasuta kaasa ei anna, kuna pesu on ise juba nii palju odavam, aga kui ma tahan, siis võin selle saada 50ne sendi eest.
Ei, mul pole kahju viiekümnest sendist. Tõele au andes, ma isegi ei kasuta neid lappe eriti. Tõmban Volli töö juures tolmuimeja ja mikrofiiberlapiga seest puhtaks ja need lapikesed kogunevad mulle kindalaekasse. Aga nagu, see suhtumine ajas mul küll plokikaane alt vahutama. Et ettevõttel on okei pakkuda pesu 9 eurot soodsamalt, aga nüüd see eest hoiame viiskümmend senti kokku. Nagu? Ah? Mis sa üldse teed sellist soodukat, kui sa kliendile jätad ekskremendi maitse suhu? Asi pole ju üldse rahas, vaid mõttes. Mis pagana haige poliitika?
Igatahes, ventileerisin ennast tühjaks. Ma praegu sellest sauna-füürerist ei hakka kirjutama, kes üks pühapäev tahtis MyFitnessi maha põletada oma kuumaks köetud saunaga. Mõni teine kord.
Teen ettepaneku sünnipäevad kaotada, siis pole ka petetud lootusi :)
VastaKustutaMul oli jällegi hiljuti vastupidine juhus. Ma üldiselt olen igasuguste kupongide jms suhtes äärmiselt skeptiline, ikka on mingi varjatud kala seal kuskil, heal juhul kribukirjas, halvemal juhul oleksid ise pidanud loomulikust intelligentsist aimama (no umbes nagu Sinu söökla gei näites). Kunagi detsembris sai käidud OKOs ja seal jagati arvet tasudes kogu kambale 20euroseid kuponge, mida siis võib teatud ajaperioodil nende gruppi kuuluvates restodes kasutada. Ja kurja küll, see toimiski! Ei olnud mingit teemat a la et soodustus kehtib alates mingist x-summast või et kogu arve peale saab kasutada vaid üht kupongi jms. Põhimõtteliselt kui veini ei kaani ja läheks sööks vaid pearoa, mida ma ka sageli teen (tähendab, seda viimast ma teen, et jaksan vaid pearoa süüa), siis võinuks oma kuponksiga ära käia küll. Nii et mõnikord on olemas ka meeldivaid soodustuse üllatusi (aga harva, liig harva, ma ütlen).
Just! Sünnipäev on kõiges süüdi :D
KustutaNõustun, et vahel harva on ka meeldivaid üllatusi, ilma igasuguste "kaladeta". Praegu ma kogun söökla gei templeid, et tasuta burger saada. Juba ootan põnevusega, mis ora mind seal ootamas on :D
Olgu kuidas on, aga soovin Sulle tagantjärele palju õnne sünnipäevaks! Olgu Sul ilus ja hea uus aasta! Tõsiselt ja südamest!
VastaKustutaAitäh Sulle nii armsa soovi eest 🥰
KustutaMa olen aastaid spordiklubides saunafüürereid sarjanud! ALATI on keegi, kes lihtsalt peab muudkui vett kerisele kupatama ja parimal juhul siis ise varsti seal lavalt ka kaob.
VastaKustutaTegelikult vee kerisele lahistamine jahutab sauna ja seda ei peaks üldse nii palju tegema. Inimene, võta veidi aega, istu rahulikult ja lihtsalt oota.
Aga hea oli näha, et keegi veel sama mõistet kasutab :)
Täpselt minu mõtted! Pole vaja seal uputada neid kive midagi, ega need rohkem sooja välja ei anna, auravad ainult.
Kustuta