Kolisin armukese juurde

Long story short - Elisa tegi mulle pakkumise, millest ma keelduda ei suutnud.

Kingiti neli tasuta nutitelefoni, 200% rohkem internetti, 80% soodsam kuutasu.


Naistepäeval käis tehnik, roos hambus, paigaldas uued valguskaablid ja modemi ja nüüd ongi nii.

Sest, nagu Ja(nno?) välja tõi - lojaalsuse eest pead peale maksma. Natuke ebaõiglane tundus, et mina see loll pean olema, kes maksab. Ma arvan, et ma olen selle võrra väärtuslik küll, et hoopis minu lojaalsusele peaks peale makstama. Aga sellest saadakse alati tagantjärele aru, siis kui on liiga hilja. Nii ma Telia teenindajale selgitasin ka, kui ta mulle helistas ja omapoolset pakkumist tegema hakkas.

Ja muide, minu uus telefon, Huawei P Smart Pro (ja-jah, ma tean, odava hinnaklassi piinlik versioon telefonilaadsest tootest, aga minu jaoks kärab küll, ma nii vähenõudlik), on lihtsalt mega hea! Suur jurakas ainult, sellega võib mehe maha lüüa, aga muidu rokib sajaga. Isegi helistada saab sellega, ise proovisin. Minu põhiliseks kriteeriumiks oli kaamera - pean ju teile ilusaid pilte restoranides tegema - aga mis mind juuretasandini raputas oli hoopis heli, mis nüüd läbi minu Volli kõlarite kostab. Ebamaine! Ma ei teadnud, et minu Volli sellist häält enda seest välja võluda suudab. Nagu elaks kõlari sees, heli voolab läbi rooli minust läbi ja välja. Ausalt, ma ei saa aru kuidas see võimalik on, telefonist oleks nagu subwoofer saanud. Ma võin nüüd kodu maha müüa ja autosse kolida. Keegi ei taha puhast 61 ruutmeetrist korterit Mustamäel? Otse omanikult, ilma vahendustasuta. Rotid kauba peale!

Kommentaarid

  1. Mina võtsin ka mõned nädalad tagasi esimest korda selle ligi paarikümne aasta jooksul vastu otsuse, et aitab, kolin ümber. Aga ei saanudki kolida, sest vana kosilane hakkas siiski liigutama :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No see, mida Telia mulle jäämise eest pakkus oli ikka väga piinlik võrreldes Elisaga. Aga noh, vaatab, praegune pakett on kaheks aastaks, siis mõtleme edasi.

      Kustuta
  2. Tere tulemast Elisa sõprade seltsi! 🌹
    Mingi aeg tagasi kirjutasid summadest, mis erinevate teenuste eest maksad ja sealt on miskipärast meeles 120€? 🤔 Kas see oli teleteenuse, interneti ja telefonide eest kokku?
    Mul endal on juba palju aastaid telefonides selline pakett, mida praegusel ajal ei saa enam kuskilt ja Elisa inimesed ise ütlevad ka, et sellest ei tasu loobuda 😃 Internet nimelt piiramatu ja hinnaks vist 7€ kuu. Kokku on meil internet, telefonid ja telekanalid peaaegu 70€ 🙂 Kolmele inimesele siis internet ja telefonid. Minu arust pole üldse paha 😃

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jaa, õigesti mäletad ☺️. Uus pakett on viiele telefonile, kodusele internetile ja telepildile praegu veidi alla 50 euri. No ikka suur sääst 😁.

      Kustuta
    2. See on tõesti väga hea pakkumine ja taaskord tekib küsimus, et kui sellise hinnaga saab teenust pakkuda, siis miks teine ei saa ja miks hea hinna saamiseks peab asju kardinaalselt muutma 😃
      Kusjuures mind on aastate jooksul korduvalt tahtnud enda ridadesse nii Tele2 kui ka Telia ja mõlemad on alati pidanud kurvalt nentima peale õhinaga alustatud kõnet, et neil on niiiiii hea pakkumine, et minu praeguse paketi ja selle hinna vastu pole neil midagi panna 😃 Ja nii ma olengi truu Elisa klient edasi, kohe varsti juba 20 aastat 🥳 Samas selle superpaketi ma saingi tegelikult peale seda, kui kaebasin neile, et mind tahetakse röövida ja küsisin, millist vastumürki neil anda on 😂

      Kustuta
    3. No jah, Telia oli väga solvunud, et ma nende poole ei pöördunud enne üleminemist, et nad oleksid ka mulle hea pakkumise teinud, aga kui ma numbritest rääkima hakkasin, siis ütles, et ega nad ei reklaamigi end kõige soodsama hinna pakkujana ja üritas veenda, et kui ma suvilasse lähen, siis ma raudselt hakkan nende levist puudust tundma. Jumal tänatud siis, et mul suvilat pole 😀

      Kustuta
  3. Tele2 - 8 inimese grupp, kõik hinnas, kuu ca 80 €.
    Sõltub, palju ma lisaks teleteenustele pargin:)
    Alustasin aastal 93 EMT-s, siis lühidalt Radiolinjas ja nüüd üle 20 aasta Tele2

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mina alustasin ka Tele2s, aastal 98. Kaks aastat olin, liikusin edasi Elisasse, aga ta oli tol ajal mingi teise nimega, äkki oligi Radiolinja? Ja alates 2004 kuni eelmise nädalani olin Telias. Siiani oli peamine argument levi, sest kunagi oli EMT levi konkurentsitult parim, aga nüüd on nad kõik vist suht-koht samal tasemel. Siis hakkadki muid kriteeriume lisaks kaaluma.

      Kustuta
  4. Mõtle kui hea, et pult ära lagunes��. See on ju heade näitajatega telefon, nad on kõik sellised "odavakesed" nüüd võrreldes näritud õunaga, kristallid peab ise peale kleepima, kui väärisada tahad. Tavaliselt kui Tele2st Elisasse telefon läheb kuuldavus ka selgemaks, Tele2 paneb mingid oma vanaema dressipüksid vahele, vähemalt ennem sai kogetud, antud momendil ma ei tea sest, mind pole seda T2 enam kogema lastud. Elisa ilma netita on mingi 2€ kuus. �� Lojaalsus polegi siis täpselt selline nagu truudus, nagu kiputakse tast aru saama. See nimi on lihtsalt üks Tipp ja Täpp ainult selliselt piltlikult. ��

    VastaKustuta
    Vastused
    1. See on mul juba kolmas Huawei ja olen väga rahul. Töötelefon on näksitud õun ja ma absoluutselt ei saa sellest vaimustusest aru. Aga noh, siin on umbes sama, et kas roosa on ilusam värv kui roheline 😁.

      Seda tahaks nüüd küll Sinuga pikemalt arutada, et mille poolest truudus lojaalsusest erineb. Minu jaoks on need siiani sünonüümid olnud.

      Kustuta
    2. Lojaalsust saab osta ja see kestab kuni makstakse või kuni keegi üle maksab. Truudus on nagu vabatahtlik. :) Seda ma mõtlesin.

      Kustuta
    3. Nii ma polegi mõelnud, aga tundub, et Sul võib õigus olla ☺️

      Kustuta
  5. Sul ju õigus truudus, lojaalsus, usaldus ongi sünonüümid, neti andmetel lojaalsust kasutatakse riiklikult ja lepingutes oli mingi 4sorti lojaalsust, aga ma ei süvenenud.:)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Lausa neli sorti lojaalsust 😮! Eriti keeruliseks see asi aetud 😁

      Kustuta

Postita kommentaar