Lõpp hea, kõik hea



"Kuule, kas "lõpeb" kirjutatakse ühe p-ga või kahe p-ga?

Nagu, "teie üürileping lõpeb..."?

Mulle tundub, et peaks olema kahe p-ga, aga vist ühega on õige."

"Ei mina tea!"

"Kuidas ei tea, ise oled ju eestlane?"

"Ise oled ka eestlane."

"No meist kahest oled sina igatahes rohkem eestlane ja pealegi vanem ka veel."

Ülemus googeldab. Mina toksin seni kliendile ähvardussõnumit. Kirjutan "lõpeb", ühe p-ga.

Jõuan sõnumi juba valmis ja ära saata, kui ülemus teatab, et mõlematpidi on õige, nii ühe kui kahe p-ga.

"Ei no, mis vastus see on, nii ei saa ju keelt õppida, kui igatepidi õige on!"

"Ah, mine perse!"

Ma ei hakanud küsima, et kas ühe või kahe s-iga. 

Kommentaarid

  1. Minu eesti keele õpetajast vanaema õpetas, et nagu situb, ühe p-ga. Tema õpetas ajal, kui ainult üks variant oli lubatud :)

    VastaKustuta

Postita kommentaar