Tavalised teisipäevased vestlused


Sõbranna: "Sõidan mina koju. Mingi tüüp hääletab meil kottpimedas. Ma teen nägu, et ma ei näe teda ja sõidan mööda. Ise mõtlen, et hmm, tegelikult oleks ju võinud, aga äkki on sarimõrvar. Mõtlen, et kodus küsin, et mida mees teeks, et äkki ma mõtlen üle. Tulen siis koju ja küsin, et "aga kas sa sarimõrtsukaid võtad peale?"

Mina: "Ma olen võtnud, nad on enamasti väga toredad."

Sõbranna: "No just, aga mees siis vastas, et "aga kust sa tead". No ei teagi, aga äkki nüüd karu sööb ta ära ja no sarikiller vast ei jaluta helkurvest seljas ringi ka, aga samas mul korra on hääletaja telefoni ära varastanud kunagi ammu ammu, no ja nüüd kättemaksuks söövad karud neid hääletajaid, keda ma tolle jobu pärast peale ei võta.

Jube keeruline maailm. Nii palju dilemmasid."

Mina: "Mul on see põhimõte, et no kui tõenäoline on, et me MÕLEMAD oleme sarimõrtsukad."

Sõbranna: "Ja ometigi meie sinuga ju leidsime teineteist."





Kommentaarid