"Paranemine"

"paranemine"

Martin Algus

Toimetanud Maarja Pärtna

Kujundanud Triinu Kööba

Kirjastus Puänt, 2021

92 lk


See on nüüd selle raamatu kohta ebapopulaarne arvamus. Mulle ei meeldinud. Jätsin küll Goodreadsi 3 punkti, sest ma saan aru, et kuigi mulle ei meeldinud, siis ei olnud ju tegelikult halb.

Tegemist siis taaskord sellise moodsa poeemiga, mis ei riimu, kuigi on justkui luule. Aga olles teisi lugenud ja vaimustunud, siis see jäi minu jaoks nõrgaks. Sellel puudus meloodia. Minu jaoks. Ainult minu. Teised kõik on kiitnud ja olnud vaimustuses. Kuna selliste lugude puhul on alati reaalne oht, et mina lihtsalt ei saanud asjast aru, siis ma ei julge ka köhida. 

Igatahes, lugesin pingutustega. Mõte läks pidevalt rändama, kuigi teksti palju ei olnudki, aga ei suutnud mind köita. Jäi kuidagi võlts ja pingutatud tunne. 

Palun vabandust...

Kommentaarid