"Vestlused psühhopaatide ja metslastega"

"Talking With Psychopaths and Savages: Beyond Evil"

Cristopher Berry-Dee

Tõlkinud Mari ollino

Toimetanud Evi Laido

Postimehe Kirjastus OÜ, 2021

271 lk


Ma lükkasin selle raamatu lugemist teadlikult edasi. Tema eelmisest raamatust oli liiga vähe aega möödas ja ma kahtlesin, et see raamat palju paremini kirjutatud on. Natuke paremini, aga mitte oluliselt. 

Ma ei tea, mida sellest arvata, kui mul lugedes ei tekkinud vastumeelsus mitte kirjeldatud psühhopaatide ja metslaste vastu, vaid hoopis autori? Ta kirjutab sellest väga palju, kui kaval ja läbinägelik ta on, kui palju elus saavutanud, kuidas kurjategijailt infot lüpsnud, mida uurijad pole saanud, kui kuulus ta on, kui palju saateid lindistanud ja raamatuid kirjutanud, kui läbinägelik ta on ja kuidas ta ei vaevu teesklema, et kurjategija pole koletis, seda võivad lollid psühhiaatrid ja vanglatöötajad arvata, tema ütleb, kuidas asjad on. Ma ei tea, mis see sõna nüüd oligi, millega selliseid inimesi kirjeldatakse? See oli psühho... oota, ei sotsio... nartsissi...? No ei tule meelde kuidagi. Deem!

Igatahes, tema raamatuid ma enam lugema end ei sunni. 


Kommentaarid