Pealkirjata

Pealkirjadega on raske viimasel ajal. Marca ka kirjutas, et hakkavad otsa saama ja korduma. Ja üldse on raske neid välja mõelda. Näiteks selle jutujahi pealkirjaks on mul arvutis "Surm võib oodata", aga see ei meeldi mulle. Kõlab nagu Bond, Jane Blond. Teise raamatuga on veel hullem. Selle, mida ma ei kirjuta. Kuigi eessõna, mis normaalsetel inimestel tuleb alles siis, kui romaan on valmis, on mul juba olemas. See dokument on mul arvutis "Sidrunikook" nimega. Ärge küsige, mingit seost küpsetamisega pole, seda võin lubada. Ja kuna see "Sidrunikook", mis ei ole kokaraamat, on teema poolest... eem... vürtsikas, siis on mul hädavajalik välja mõelda kunstnikunimi, mille all see raamat välja anda. Pange tähele, et tegemist on raamatuga, mida ma pole veel kirjutama hakanud. #eyeroll

Igatahes. Pealkirjadest rääkides. Eelmine postitus sai ka pealkirja ja siis kirjutades selgus, et sellest, millest ma tegelikult kirjutada tahtsin, ma ei kirjutanudki, sest ühel hetkel oli toda heietamist juba niigi ülearu, ja ma mõtlesin, et äh, las siis jääb teiseks korraks. Aga pealkirja unustasin vahetada. Nii et täna on see teine kord postitusele "Reaalsuskontroll". Kuigi ma juba aiman, et täna ma ka teemani ei jõua. Aga põhimõtteliselt oleks iva selles seisnud, et mul on telefonis pildid ja ma tahtsin need kõik pildid ritta laduda ja siis näidata, et Instagram versus reaalsus, aga mitte päris nii, vaid reaalsus versus reaalsus. Sest reaalsuseid saab ka korraga mitu eksisteerida ja kuigi nad võivad näida vastuolulised, siis nad on ometi võrdselt reaalsed. 

No näiteks on see reaalsus. 


Aga see on ka sama õhtu reaalsus.


Ja see on reaalsus.


Aga see on natuke reaalsem reaalsus.


No vot. Aga siis läks nii, et kui ma hakkasin neid pilte sorteerima, siis selgus, et mul oli hoopis hunnik muid pilte, mida ma ka jagada tahtsin. Ja siis tuligi teine postitus vale pealkirjaga. 

Aga tegelikult ma tahtsin kirjutada hoopis ühest teisest asjast, millest mul pikka juttu kirjutada pole. Kui ma muidugi tahaks, siis ma leiaks sinna tausta ja mingi pika targutamise juurde, aga mulle tundub, et ilma selleta on parem. Nimelt oli mul hiljuti Sallinuusutajaga vestlus. Tema ütleb: "Mehed on paremad autojuhid kui naised". Mina: "Statistika sinu arvamust ei toeta." Tema ütleb: "Igapäevaliikluses võib-olla on naised paremad, aga rallit sõidavad mehed paremini." Mina vaikin. Tema ütleb: "Ma arvan, et see tuleb sellest, et naisi tavaliselt ei huvita, kuidas autod on ehitatud ja sellepärast nad ei oska nii hästi autoga sõita." Mina: "Sellist jaburust pole ma juba ammu kuulnud. Sa siis väidad, et naised on paremad koristajad kui mehed, sest neid täiega huvitab, kuidas tolmuimejad on ehitatud?" #meesteloogika

Kommentaarid

  1. Kunstnikunimest jääb natuke väheks kui sa juba avalikult räägid, et "Sidrunikook" on sinu raamat :D

    Nüüd on sul lisaks kunstnikunimele vaja ka uut nime Sidrunikoogile kui tahad anonüümseks jääda!

    VastaKustuta

Postita kommentaar