Kliendid on koormaks vol 3

Ei, ma täna ei kirjuta enam Elisast, ega sellest, kuidas nad mulle arve saatsid interneti panka vale perioodi eest ja kuidas ma neile helistasin ja siis selgus, et jah, ups, oleme tõesti nädala võrra pikema perioodi eest arve esitanud mingil põhjusel, aga uurime, mis teha saab ja võtame ühendust, ja kuidas siis nädal aega keegi minuga ühendust EI võtnud, aga kui ma iseteeninduses oma seisu vaatasin, siis oli seal 8,79 suurune ettemaks, mille nad olid siis sellest arvest mulle tagasi arvestanud ja kuidas ma tundsin ennast erilise vallavaesena, et ma üldse mingi jabura summa pärast lamenti tekitan, aga no põhimõtte küsimus eks ole, ja kuidas ma siis ikkagi ise jälle helistasin ja pidin kolmandat korda oma lugu jutustama ja paluma, et ehk te selle "ettemaksu" kannaks lahkesti tagasi mu arvele, sest mul pole teiega enam miskit pistmist ja see ettemaks on suht pointless. Täna ma tahan kirjutada hoopis ühest napakamast veebipoest, mida ma kunagi kasutanud olen. Nimelt KIKA lemmikloomapood. 


Kui mul otsus kassi võtta täie rauaga peale lendas, siis hakkasin ma kohe igasuguseid kassiasju internetis uurima. Nii ägedaid asju ikka on sellest ajast juurde tekkinud, kui ma viimati kassiomanik olin. Juba see liivakast ja transpordipuur olid nii vinged, muudest julladest rääkimata. Minu suurimaks rõõmuks olid just need minu meelest kõige lahedamad kassitarbed KIKA poes parasjagu soodushinnaga saadaval. Kokku säästsin vähemalt* 90 eurot! Nii valisin siis oma kolm asja ära. Juba siis oli minu jaoks veider, et kõigi kolme toote kohta pidin eraldi kättetoimetamise rida täitma ja kuigi 2 neist oli võimalik kauplusest kätte saada, siis näiteks transpordipuuri sai ainult pakiautomaati tellida. Arve maksin ära, see pandi õnneks kõik kokku, mitte ei pidanud iga kauba eest eraldi tasuma. Aga kui ma olin maksnud, siis tuligi e-postkasti info kolme eraldi tellimuse kohta. Ühe sain kohe samal päeval poest kätte. Teine pidi pakiautomaati saabuma ja kolmanda kohta info puudus, et millal ja kas ma selle üldse kätte saan. Aga kui, siis ma vähemalt teadsin, et kust. 

Kui ma olin oma esimese kolmest kaubast kätte saanud, sain meilie kirja, et palun hinnake oma kogemust. No, aga kuidas ma hindan? Ühest küljest olin ma rahul, et kaup oli ilus, see oli kätte saades paremgi, kui ma ostes arvasin, sest e-poes oli ainult väljast pilt, aga seda, millised vahvad üllatused sees veel peituvad, sain alles kodus näha, aga samas jälle olin ma väga lähedal, et liivakasti ostes kohe ka kühvel osta, mis oleks hiljem mõttetu olnud, kuna see oli juba kaasas tootega. Ja ega ma sellest kliendi jooksutamisest ka vaimustuses polnud. Ja siin pole isegi vahet, kas ma oleks kõik need tooted pakiautomaati tellinud, sest need oleks saadetud ju kolme tellimusena ja ma oleks ikkagi pidanud kolm korda järel käima. Nii et ma ei teagi. Ma ei taha negatiivset tagasisidet jätta, sest mulle tundub, et see oleks mõnevõrra ebaõiglane, aga samas positiivseks ka nagu ei hindaks, sest sellist sehkendamist pole ma varem kaupu tellides kogenud. Samas, ma olen ju hingelt ikkagi tuim eestlane, kes mõtleb, et on äärmiselt vähetõenäoline, et ma kunagi midagi sealt veel ostma hakkan. Kui mul tekib vajadus asju juurde muretseda oma loomakesele, siis ma ilmselt lähen mujale. Ainuke suurem ost, mis veel tuleb ette võtta on kratsimispost, toidud, liivad ja muu nipet-näpet on Selveris ja Rimis nagunii tunduvalt soodsam, kui lemmikloomapoes. 


Nii et elan siis nagu normaalne inimene, end hoopis oma isiklikus blogis välja. Kaupluses müüja küll soovitas, et ma annaks neile seal tagasisidet, sest "Leedu firma ja (pööritas silmi) neil pole see IT värk seal nii arenenud kui meil, aga kui kliendid piisavalt kaebavad, siis ehk liigutavad end". Ainult et mulle tundub kuidagi inetu kaevata, arvestades, et ma just säästsin 90 raha. Selle eest saab põhimõtteliselt pool kratsimisposti juba kassile ju. Lisaks, tarneaeg oli oodatust palju kiirem, mis ka on minu, kui kärsitu tegelase jaoks juba suur boonus. Mis ma ikka vingun iga väikse asja peale, on ju. 

Aga millised on teie kogemused e-poodidest tellides ja kui suure tõenäosusega annate märku, kui näete kohti, kus teenindus võiks veidi sujuvam olla?

* "Vähemalt", kuna konkurentidel olid samad tooted puhuti veelgi kallimad. 

Kommentaarid