Mida naised esimesel kohtingul ootavad

Mitte kauges minevikus hõikasin siin väga enesekindlalt maha, et mul pole olnud halbu kohtinguid, väljaarvatud see üks, kus kaaslane oli hoolimatu ja purjus. Aga mis siis teeb kohtingust hea kohtingu, milliseid asju ma kaaslaselt ootan, et kohting oleks hea, mitte keskpärane? Toon välja kolm mõtet, mis pole küll minu välja mõeldud vaid pätsasin need ühelt neiult TikTokis, kes minu meelest väga tabavaid nõuandeid ja tähelepanekuid jagab*. Ja kui ta need ühes oma postituses välja tõi ning mina neid oma meeldejäävate kohtingutega kõrvutasin, siis jõudsin järeldusele, et olen temaga päri.


Naised tahavad seda, et sa nende eest hoolt kannaks. Seda saab näidata sellega, et avad neile ukse, tood neile lilli, maksad kohvikus arve, saadad nad koduukseni, taksoni, autoni. Võimalusi seda näidata on lõputult. 

Minu kõige eelistatum esimese kohtingu stsenaarium on jalutuskäik looduses. Olen käinud kümnete meestega jalutamas. Piinlik tunnistada, aga enamikke neist ma ei mäleta ja tõenäoliselt ei märkaks neile Selveri kassasabas teregi öelda. Miks? Sest me ei tundnud, et nad oleks sel jalutuskäigul minu eest hoolt kandnud. Ehk ongi jalutades keerulisem seda hoolt ilmutada. Ometi mäletan selgelt mehi, kes uurisid, et ega mul liiga külm pole, või ehk hoopis palav ja ma sooviks lonksu vett, kes toetasid mind, et ma ei komistaks, pühkisid ära juuksesalgu silmadelt, märkasid, et mu ketsipaelad on lahti tulnud. Väiksed asjad. 

Seda, et keegi mulle esimesel kohtingul lilli tooks, on harva juhtunud. Ja ausalt öeldes, ma ei soovita ka. Lilli võib tuua siis, kui mees läheb naisele koju järele, et sealt edasi kohtingule, sest siis saab selle kimbu koju jätta. Aga muidu, jalutades seda käes hoida või kohvikusse unustada (on juhtunud) on minu meelest natuke topakas, aga see puhtalt minu isiklik arvamus.


Nad tahavad, et sa oleksid neist mingis valdkonnas üle. Näiteks, et sa oled majanduslikult kindlustatum, intelligentsem, laiema silmaringiga, osavam sõidukijuht, füüsiliselt tugevam. Meil on vaja seda, et me saaks sulle alt üles vaadata. Just sõbrannaga rääkisime sellest, et meestele on suhtes ülioluline see, et naine neid austaks. Kui naine ei näita, et tal on mehe vastu sügav ja südamesttulev austus, siis mees ei suuda ka sellist naist armastada. Ma tean, et mul endal on väga keeruline mehi austada. See sai määravaks ka minu abielus. Ja ma ei taha kuidagi väita, et mees oli selles süüdi. Mul oli palju põhjuseid teda austada, aga mul oli sellest hoolimata keeruline seda teha. Seetõttu mul ongi nii "kõrge latt", sest ma tahan, et mu suhe püsiks ja seepärast peab mees olema minust targem, pikem, tugevam, jne. Aga nagu selgub, siis ma pole siin paadis üksi, vaid naised tahavadki seda. 

See, kuidas näidata, et oled naisest üle, nii et see ei mõjuks nõmedalt ja uhkeldavalt, on ka kunst. Minu jaoks on need asjad olnud muuhulgas see, et mees oli sukelduja, mis kõlab ääretult seksikalt; mees on oma kätega maja ehitanud või renoveerinud, sest mina ise olen igasugustes käelistes tegevustes üsna saamatu; mehel on D kategooria juhiluba, ärge küsige, ma ei saa ise ka sellest aru; mees on tunduvalt haritum kui mina; mehel on mingi napakas hobi, millest ma midagi kuulnud pole, aga mis kõlab vingelt; üks kord piisas sellest, et mees oli minust 40 sentimeetrit pikem ja kaks korda raskem, nii palju siis latist, eks ole.


Naised tahavad selget sõnumit selle kohta, et sa oled neist naisena huvitatud, mitte ei näe neid vaid sõbrana. Seda saab demonstreerida füüsilise kontakti kaudu. Käest või ümbert kinni hoidmise kaudu. Väike põsemusi kohtingu lõpus. Ma usun, et ka teatud komplimendid, mida sa just sõbrale ei ütle, on siin täiesti omal kohal.

Hiljuti andsin sõbrannadele aruannet oma viimatise kohtingu kohta ja ütlesin, et mees kallistas mind õigesti, kogu kehaga, mitte nii nagu mehed tavaliselt oma sõpru ja sugulasi kallistavad. Teate küll, see selline veidi eemalolev embus, kuhu vahele võiks mõne raskeveoki parkida ning patsutavad sind seljale nagu sa oleksid korralik tõuhobune. Kui ma kohtingu lõpus sellise kallistuse osaliseks saan, siis ma tean, et teist kohtingut suure tõenäosusega ei tule. 

Armsad meeslugejad, ma tean küll, et te olete siin olemas, andke julgelt märku, mida teie ootate esimesel kohtingul.

*Emily King

Kommentaarid