Veel küsimusi

Heh, Maarja leidis veel küsimusi. Kuna mul endal on pea hetkel veidi pulki täis, siis võtsin tema väljakutse teise osa ka suurima rõõmuga vastu. Sõbrad ikka toetavad üksteist hulludes tempudes. 


51. Mis on see üks asi, milles sa kindel oled?

Selles, et ma ei tea mitte millestki mitte midagi. Ja kõik on juhuslik. Või nii ma arvan.

52. Kirjelda üht oma kolossaalset läbikukkumist.

Karjäär Rahva Raamatus. Oleks pidanud paremini. 

53. Mis paneb sind nina kirtsutama?

Hoolimatus. Isekus.

54. Mida su sisemine hääl sulle ütleb?

Milline neist? 

See hääl, mida ma kõige rohkem kuulda tahan, ütleb, et head asjad alles hakkavad juhtuma. Kinnitagu ma ainult turvavöö. Aga on teisi hääli veel. Need lobisevad muid jutte. 

55. Millist kuritegu sa oled kaalunud?

Jaa, mõrv on rohkem kui korra peast läbi lipsanud. Jumal tänatud, et meil mõtete eest vangi ei panda, mul oleks päris mitu eluaegset. 

56. Mille poolest su ema on vinge?

 Ta tegi umbes 40nendates kardinaalse elustiili pöörde ja on seda siiani suutnud hoida. Müts maha!

57. Mille poolest su isa on vinge?

Ta tegeles oma laste ja lastelastega väga palju. Veetis nendega aega, vedas neid igale poole - tsirkusesse, paadisõitudele, retkedele, loomaaeda, kohvikusse. 

58. Millise päeva sa uuesti läbi elaks?

Oi, neid on liiga palju. 

59. Mille poolest sa oled suurepärane?

Ma arvan, et mul on suurepärane oskus kriisist välja tulla ja see enda kasuks pöörata, samal ajal enda üle nalja heites. 

60. Mida sa tahaksid, et inimesed, kes kohtavad sind esimest korda sinust arvaks?

"Ma tahan ta adopteerida!"

61. Millal sa kartsid kõige rohkem?

Kui ma tulin päeva pealt töölt ära, ilma et mul oleks olnud uut töökohta silmapiiril või märkimisväärseid sääste kõrvale pandud. Aga see oli hea otsus.

62. Milles sa oled kohutav, aga sellegipoolest armastad seda teha?

Laulda.

63. Millist relva sa zombide rünnaku ajal kannaks?

Ma ilmselt võtaks tapvas koguses mürki ja ootaks surma. Ma ei kujuta ette, et suudaks isegi enda kaitseks kedagi rünnata.

64. Kui sa peaksid valima ja saaksid jätta ainult ühe oma meeltest, siis millise ja jätaks?

Kuulmismeele. Helid, hääled, muusika on mulle liiga tähtis, ma ei suuda loobuda.

65. Mida sa teha armastad?

Kirjutada.

66. Mis toitu sa teistest paremini valmistada oskad?

Võileibu. 😀 Ausalt, ma teen elu parimaid, küsige Maarjalt. 

67. Mida sa soovid, et sa oleksid leiutanud?

Coca-Cola. Või veini. 

68. Mida sa sooviksid leiutada?

Kohtinguäppi, mis päriselt ka toimiks ja leiaks parima võimaliku klapi. 

69. Kui kõrgeks sa 100 inimese hulgas oma intelligentsust pead?

Keskmiselt intelligentseks pean end.

70. Kus sa tahaksid praegu olla?

Pensionil.

71. Kui sa saaksid olla ühe päeva kellegi teise nahas, siis kelle ja miks?

Tahaks olla mõne mehe nahas ja kogeda seda, mida nad mõtlevad ja tunnevad, et sellest blogis kirjutada.

72. Mis paneb sind end võimsana tundma?

Kui ma ületan jõusaalis mõne verstaposti, mille poole olen püüelnud ja see on tundunud võimatu saavutusena.

73. Mis on kõige õelam asi, mida sa kunagi öelnud oled?

"Ma loodan, et sa sured aeglast ja piinarikast surma." Enam ma ei looda. See oli mingi alternatiivne mina, kes nii õel oli. 

74. Mis on kõige õelam asi, mida sulle öeldud on?

Et ma olen sisutu. 

75. Millised kolm sõna võiksid olla su hauakivil?

Habras helge haldjas.

76. Mis on ärgates su esimene mõte?

"Varsti on reede."

77. Mis on see üks asi, mis sind öösel muretsedes üles ajab?

Ma muretsen oma laste pärast, kas ma olen ikka osanud neid suunata piisavalt, et nad endaga hakkama saaks.

78. Kui sa saaksid rääkida midagi anonüümselt, siis mis see oleks?

Hello, have we met? Mis anonüümsusest minu puhul enam juttu saab olla?

79. Kellele sa sooviksid andestada ja unustada?

Laste isale.

80. Kui sa saaksid täna mõnest oma kohustusest loobuda, siis mis see oleks?

Kassiliivakasti puhastamisest.

81. Milline inimesetüüp sind kõige rohkem ärritab?

Labane ja hoolimatu.

82. Mis on su suurim tugevus?

Ma oskan läbirääkida ja leida kompromisse.

83. Mis on su suurim nõrkus?

Kärsitus.

84. Kuidas sa ilmutad armastust?

Ma osutan teeneid.

85. Miks sa oled siin toas just praegu?

Ma olen hetkel töö juures arvuti taga, sest ma saan selle eest palka.

86. Millal sa andestasid või sulle andestati?

On olnud nii ühte kui teist, palju-palju ja ilmselt tuleb veel palju-palju.

87. Mis on suurim viga mida sa oled teinud?

Ei jätkanud õpinguid aastal 2011, siis kui ma tegelikult seda tahtsin. Ja vahel ma mõtlen, et ehk on viga olnud ka see, et ma olen endale nii vähe ambitsioone seadnud.

88. Mida sa varjad?

Oma ebakindlust ja kahetsusi.

89. Mis on see küsimus, millele sa ikka ja jälle vastust otsid, aga pole veel leidnud?

Miks ma pole armastusväärne? Miks kõik teised leiavad armastuse, aga mina ikka ja jälle leian end olukorras, kus ma tunnen, et minu armastus on ühepoolne?

90. Mida sa häbened?

Oma kõhtu.

91. Mis sind peatab?

Hirm põruda.

92. Mis saladus sul on?

Mu saladus on see, et ma oskan hoida saladusi, kui vaja. Nii enda kui teiste omasid. 

93. Kuidas sa salaja manipuleerid inimestega, et saada oma tahtmist?

Ma kasutan oma välist veetlust selleks, et saada eeliseid ja oma tahtmist. Harva, aga ometi.

94. Millal sa viimati vabandust palusid?

Täna. Ma kogu aeg vabandan. Ma olen tegelikult viisakas. 

95. Mis on suurim vale, mida endale ütled?

Et ma ei vaja armastust.

96. Mis hetkel sa jätsid lapsepõlve selja taha?

Ma ei mäleta, et mul lapsepõlve üldse oligi.

97. Mis su elus puudu on?

Mees, kes mind jumaldaks ja keda ma välja kannatan. 

98. Kas sa usud kõrgemasse jõudu?

Usun, et on Looja.

99. Millest sa oled valmis loobuma?

Umbes 5 kilost pekist.

100. Mida sa praegu ei ütle?

Ma tegin midagi üliägedat ja olen enda üle julmalt uhke. Kui ma rohkem tean, siis kirjutan pikemalt. 

Kommentaarid