Kitkun juukseid

Juuksed värvisin ma punaseks selle aasta neljandal jaanuaril. Sellest ajast saadik olen ma suures masenduses. Ma ei suuda leida šampooni, mis mu juuksevärvi hoiaks.


Aastaid kasutasin ma John Frieda pruunidele juustele mõeldud šampooni ja see meeldis mulle tohutult. Ta hoidis juuksed puhtad ja värvi intensiivsena. Paraku punastele juustele see šampoon ei sobinud ja ma valisin Rich šampooni värvitud juustele. Pesin ja nutsin, sest ma nägin kuidas kolm nädalat mu ilus punane värv duši äravoolu mööda minema libiseb. Juuksur ütles, et see Rich ei ole üldse hea šampoon värvitud juustele, vali midagi muud.

Mul tol hetkel oli rahadega natuke kitsas ja ma ostsin L'Oreal'i šampooni värvitud juustele. Pesin ja nutsin...


Siis oli juhtumisi poes John Frieda värvitud juustele mõeldud šampoon poole soodsam ja ma ostsin kohe nii šampooni kui palsami. Pesin ja ei nutnud. Värv püsis ilusti, maha ei voolanud. Ainult, et nädal aega pärast selle peale üleminekut hakkasin märkama, et mu juuksed ei ole nii pehmed ja ei tundu üldse puhtad. Katsudes karedad ja pulstunud. Kasutasin maski, korra oli parem, siis jälle sama paha. Täiesti nõutu olin. Kuidas, aru ma ei saa. Ma olen ju aastaid sama firma šampooni kasutanud ja pole kordagi olnud seda jama.


Kuni ma juhuslikult üht TikToki nägin.

Selles TikTokis neiu küsib, et kas keegi teine ka on vahetanud odavad supermarketi šampoonid salongišampoonide vastu on tundnu, et tema juuksed ei saa justkui puhtaks ja on katsudes karedad ning kaotanud oma ilusa terve sära. Jah, olen tundnud küll, noogutasin kaasa. Neiu seletas edasi, et tema ei saanud ka sellest aru, kuna loogiliselt võttes peaks ju kallim bränd olema parem, aga tulemus on kehv. Siis aga süvenes ta koostisosadesse ning märkas, et paljud brändid ei kasuta šampoonides silikooni ja glütseriini, mida kasutatakse odavates šampoonides. Aga just need ained on olulised, et juuksed puhtaks saada. Seega oli tema hakanud ka salongišampoonides otsima neid koostisosi ja oli nüüd jube rõõmus, et saab oma juuksed kõik säravpuhtaks.


Panin TikToki kinni ja marssisin vannituppa oma John Frieda't lugema. And low and behold, pakendil lausa uhkustavad sellega, et silicone free. Raisk ma ütlen! Ja teiseks, kes ütles, et TikTok on mõttetu ajaraisk ning sealt midagi kasulikku kunagi ei õpi? Ma olen viimase poole aasta jooksul TikTokist rohkem tarkust saanud kui eelnevate aastakümnete jooksul koolis käies.

Tellisin endale nüüd veel ühe uue šampooni proovimiseks ja hoian pöialt, et see töötaks. Jah, vaatasin enne tellimist, et see ikka ilusti ka eelnimetatud puhastusaineid sisaldaks.


Kui minu lugejate hulgas on veel neid, kes on oma loomulikud kiharad punaseks värvinud ning leidnud hea šampooni, mis seda värvi veidi kauem peal hoiaks, siis ärge olge kadeda ning hoidke oma teadmisi pantvangis.

Kommentaarid

  1. Mina värvin oma juukseid punaseks juba palju aastaid ja pesen täiesti suvaliste šampoonidega ja mu juuksed pole kunagi kulunud ega luitunud... aga vastus sellele saladusele on võibolla see, mida sa tegelikult teada ei taha. Ma nimelt värvin juukseid hennaga. Ja ma täiesti saan aru, et see variant võibolla tõesti ei ole midagi sellist, mida enamik inimesi aktsepteeriks :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma arvasingi millegipärast seda, et hennaga 😀
      Jaa, henna jääb minu jaoks ära. Praegu püüan lihtsalt vähendada pesemiskordi ja otsin oma õiget šampooni edasi. 😊

      Kustuta
  2. Sain märtsis kingiks Salon Plussist soetatud S+Haircare sarja šampooni ja palsami. Ja tõsi on, värv ei lahku juustest kuhugi. Kuus nädalat peale värvimist juuksejuuri üle käies oli vana värv täpselt sama, mis esimesel päeval. On ka ilma silikoonita, aga ilmselt on kvaliteetsemate lisanditega selle puudumine kompenseeritud, karedate juuste üle igatahes ei kurda.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kas julged täpsustada, millist neist kasutasid. Sest ma spetsiaalselt värvitud juustele mõeldud šampooni ei näe neil.

      Kustuta
  3. Pikemate juuste šampoon (lilla pudel) ja üldniisutav palsam (oranžikas pudel). Tõe huvides tuleb ka märkida, et olin just juuksurit vahetanud ja esimest korda saanud juustesse Kevin Murphy värvi. Aga tõesti püsib hästi, olen väga rahul.

    VastaKustuta

Postita kommentaar