Salakaval turundus

Kas te juba teate, et alates aprillist on MyFitnessil käimas kampaania, milles osalemise eest saab tasuta MyFitnessi logoga termopudeli? Ja kas te teate, et ma olen see, kes tahab saada tasuta nänni, kui seda on võimalik saada? Igatahes, ma tahan. Selleks, et seda saada on vaja käia rühmatrennides.


Ma jagan seda infot teiega, kuna ma loodan, et mõnel ehk on hea teada. Olen blogis aastaid kaevanud selle üle, et kes iganes vastutab info kättesaadavuse eest klientidele, on kas meelega pahatahtlik või lihtsalt lammas. Selleks, et olla kursis erinevate kampaaniate ja asjadega, peaks klient olema nii Facebookis, Instagramis, MyFitnessi äpis, kui ka aegajalt nende kodulehele end sisse logima. Sest kui mõni neist kanalitest pole aktiivselt kasutusel, siis võib mürki võtta, et info jääb saamata või saad ainult poolikut infot. Ja ma pole aru saanud, kas see on teadlik strateegia, et oma kliente mõnitada või on tegemist tõesti halvasti väljakukkunud turundusega.

Ja ma tean, selle asemel, et siin blogis vinguda, võiks ju neile kirjutada. Ainult, et ma ju olen. Korra aastas ma saadan neile kaebekirju, kui ma tunnen, et mulle on liiga tehtud. Ma olen kuus aastat nende lojaalne klient olnud. Ma pole selle aja jooksul isegi pausi teinud. Ma olen neile juurde toonud uusi kliente oma sõprade ja laste näol. Ja MyFitness pole kõige soodsam spordiklubi Tallinnas. Aga ma naudingi seda teatud taset, mis selle ekstra raha eest saab. Ei mingeid kihistavaid teismelisi, kes trenni ei tee, aga okupeerivad trenažööre, puhtus, töökorras ja kaasaegsed treeningvahendid, saunad, erinevate rühmatrennide valik. Kuid tilk tõrva selles meetünnis ongi see, et kui tehakse vahel kampaaniaid, mis on justkui tilluke boonus või pluss selle eest, et sa oled lojaalne klient, siis see info on justkui supersalajane ja selleks, et seda boonust saada, pead olema hullemat sorti detektiiv, et aru saada mis tingimustel ja kuidas oma auhind kätte saada.


Eelmisel aastal oli neil ka sarnane kampaania, millest ma osa ei võtnud, kuna auhind oli täiesti mõttetu. Aga eelnevatel aastatel olen ikkagi olnud aktiivne ja nii ongi mul koju kogunenud igasugust tasuta MyFitnessi logoga kraami.

Kampaania sisu on see, et kolme kuu jooksul on vaja külastada 20 trenni, mis on kampaania poolt valitud.

Probleem on selles, et see info, millised trennid kampaanias osalevad ja kuhu sa omadega jõudnud oled, on saadaval ainult kodulehel. Mina ei saa aru, miks see info ei võiks olla ka äpis. Inimesed, kes äppi ega iseteenindust ei kasuta, ei tea üldse, et selline kampaania toimub. Sest selle kohta, et sa oled kampaanias osalemas ei tule mingit eraldi teavitust. Ma olen kunagi kogemata mingis kampaanias niimoodi osalenud, et tegin lihtsalt oma trenne kui ühel päeval sain klubisse sisse logides kviitungi, mille alusel kingitus ulatati. Tol korral oli see muidugi meeldiv üllatus, aga tekib küsimus, et kui palju selliseid kampaaniaid minust mööda on läinud, kui info pole lihtsalt minuni jõudnud.

Kommentaarid