Kuidas ma ükskord poes vargil käisin

See tegelikult peaks kuuluma kategooriasse, kuidas ma ei tea, mida ma tahan, sest sellest see jant alguse sai. Nimelt ma vaatasin oma Rimi äpist, et mul on personaalne pakkumine röstsaiale. Kuna meil saia kodus süüakse, siis muidugi ma tahan seda pakkumist kasutada. Käisin lõunapausi ajal Rimis ja mõtlesin, et ma võtan siis kohe selle saia ühes, siis ei pea õhtul poodi minema. Ainult, et ma tahtsin paari asja veel, mida selles tillukeses Rimis ei olnud ja siis ma mõtlesin, et kuna ma nagunii pean õhtul poodi minema, siis ostan selle saia hoopis sealt. Ja teoorias kõik tore, väljaarvatud see, et praktikas ma seda saia riiulisse tagasi ei pannud ja läksin tuima näoga iseteeninduskassadest mööda sai näppus. Alles töö juurde tagasi jõudes avastasin, et ma saia eest ei maksnudki. Noh, läksin siis oma saiaga tagasi ja maksin ka tema eest. 

Ja ma tean, et ma oleks võinud ju mõelda, et ega ma ju meelega ja hakkan ma jee tagasi minema. Aga vot, ma ei taha, et kui ma kunagi, ütleme, olen mingi kuulus influentser või peaminister või keegi ja siis kusagilt tõmmatakse mingi turvakaamera lindistus välja, et kõige harilikum rott oled, kes poest käib saia vargil. 


See lugu meenutas, et ma kunagi olen Selverist üsna sarnasel kombel tortillasid pätsanud. Olin siis oma puldiga poes ja vaatasin, et oo tortillad ja skännisin ning pistsin kotti, ainult et sekund hiljem nägin mingeid teisi tortillasid, mis olid soodsamad ja otsustasin, et ma tühistan oma kallid tortillad ja võtan soodsamalt. Kõik kena, väljaarvatud jälle see väike liigutus, et ma kotist neid kalleid tortillasid riiulisse tagasi ei tõstnud. Kodus avastasin. Öösel magada ei saanud ja siis hommikul läksin poodi tagasi ja skännisin tortillad ning maksin nende eest ära. 

Loomulikult on ülimalt tõenäoline, et mul elus on selliseid varguseid juhtunud rohkem. Tavaliselt lihtsalt ei mäleta, et sa midagi varastad. Näiteks ükskord, siis kui ma alles õppisin Selveri pulti kasutama ja ei teadnud midagi sellest + märgist seal, siis ma peaaegu kogemata varastasin kaks liitrit piima. Ainult, et juhtus nii, et olin tol korral ka see õnnelik, kes ostukontrolli pidi läbima ja nii mu piimavargus kohe välja tuligi. Siis ma ei saanud jupp aega normaalselt Selveris käia, sest iga kord oli ostukontroll. Neil on seal vist kuidagi nii, et kui sa korra oled pätt, siis nad jälgivad sind ekstra hoolikalt. Mis on igati mõistlik. See on umbes nagu tingimisi karistus, pead tõestama, et oled hüljanud oma kriminaalse elustiili ja sind saab ühiskonda tagasi lubada.

Suures plaanis see ilmselt suurt rolli ei mängi, kuna ma tean, et olen ka päris palju kraami, mille eest ma maksin, kassalindile unustanud. Tasakaal, eks. 

Kommentaarid