Miks mu kass hommikuti jutustab?

Nägin seda klippi ja mõtlesin, et jagan teiega. Loomulikult ei oska ma öelda, kas see nüüd sada prossa tõde on, aga minu meelest oli see lihtsalt armas ja vähemalt meie kassi puhul tundub loogiline.


Mõned kuud tagasi kirjutasin sellest, kuidas kass hommikuti magamistoa ukse taga ootab ja hirmsasti jutustama kipub. Kuigi loogiline oleks eeldada, et vend on lihtsalt janus ja näljane, siis enamasti ei näi asi sellest olevat, kuna kausis on juua ja süüa ning isegi kui pole ja ma ta kausid täidan, siis ei asu ta kohe söögi kallale vaid tahab lihtsalt juttu puhuda. Mis on nunnu.


No ja väidetavalt pidi see nii olema, kuna kassid ei maga enamasti nii sügavalt ja pikalt kui inimesed, ehk siis kaheksa tundi jutti. Ja kass hakkab oma inimese pärast muret tundma, et kas temaga ikka on kõik korras, ning seetõttu tahabki magamistuppa pääseda ja kontrollida, et tema inimene ikka hingab ning kui inimene ärkab, siis on ta siiralt rõõmus ja sellest ka hommikused pikad vestlused.


Nagu ma ütlesin, siis ma ei tea, kas see nii on, sest kes see oskab täpselt öelda, mis kassi peas toimub, aga oma kassi käitumist jälgides tundub see loogiline. Just see, et ta ootab tihti ukse taga, kui ma ärkan ning lisaks ta nõuab tungivalt seda, et ma ta laste magamistuppa laseks, kuhu ta pikaks ajaks ei jää. Täpselt seni kuni on üle vaadanud, kas poisid ikka elu ja tervise juures on.

Vot selline lugu tänasesse päeva.

Kommentaarid