Kupongidest ja teest

Mitte liiga ammu kirjutas Renate oma blogis sellest, kuidas Rimi teda tillitab ja valas oma frustratsiooni kirjasõnas välja. Sellega me blogijad ju tegelemegi, peseme oma närve, et kass jalaga ja mees panniga ei saaks. Mäletan oma teatud üleolevust lugedes, umbes, et mis sa nüüd lapseke siin higistad, pole nii suur asi midagi. Noh, seda täpselt seni kui Rimi isiklikult mulle taha keeras, ilma libesti ja nõusolekuta. Mis on halb, ei soovita kodus järele proovida.


Igatahes, mul on Rimi äpp. Mis on ennast õigustanud, sest igal nädalal on personaalsed pakkumised eelmiste ostude põhjal ja kuna mina olen suuresti oma harjumuste ori. Kui ma toon võrdluseks Lidli pakkumised, siis need on minu meelest täiesti suvakad ja ei arvesta minu individuaalset maitsepaletti. Lisaks pakkumistele on äpis ka erinevad kupongid. Näiteks sellised, et kui ma ostan 8 saiakest, siis ma saan ühe saiakese tasuta. Või kui ma ostan 8 erinevat personaalset pakkumist, siis saan mingi konkreetse nänni kingituseks. Miks mitte, tasuta kraami meeldib mulle saada küll. 


Hiljuti oli neil muuseas kupong, et kohvid ja teed -40%. Mis on küllaltki arvestatav soodustus. Kohvi mul oli, aga otsustasin, et võiks paar pakki teed küll osta, sest ikkagi külm. Nii, aktiveerisin siis selle kupongi ja läksin poodi. Valisin paar pakki rohelist teed ja suundusin kassasse. Mida aga ei juhtunud, oli see, et soodustust ma ei saanud. Kuna tegemist teega, mis maksab niigi ainult mingi kaks eurot, siis ei hakanud ma draamat tegema ja mõtlesin, et ju ma sain asjast ise valesti aru. Selgus, et Rimi kupongi süsteem töötab kliendile üsnagi ebasõbralikul moel. Või nii leian mina. Ehk et kui ma aktiveerin x kupongi, siis ma saan seda kasutada järgmise ostu korral. Ja juhul kui mu järgmine ost ei sisalda toodet, mille kohta kupong kehtib, siis on maha visatud raha kupong. Ehk et kuna ma olin oma teekupongi aktiveerinud juba esmaspäeval, aga teed ostsin alles reedel, siis ei saanudki ma soodustust. Okei, nüüd, kus ma olen mitu kupongi maha visanud (enne tee intsidenti oli veel paar saiakest, mis hundikurku kadusid), tean ma sellel asjal silma peal hoida. Aga ega see mulle, kui ostjale asja mugavamaks ei tee. Ma mõistan, et inimesed elavad oma elu pidevalt telefoniga kokkukleepunult ja ehk see ongi neile täiesti normaalne, et nad iga kord kui poodi lähevad, võtavad oma äpi välja ja siis planeerivad oma ostud vastavalt kupongidele. Mulle meeldib kord nädalas oma kupongid aktiveerida ja siis mitte enam käppida seda telefoni. Jah, ma saan aru - it's a me-problem, not a Rimi-problem. Aga ma ikkagi olen natuke solvunud. 


Ehk olen ma eriliselt solvunud just seepärast, et tegemist oli teega. Ma ei joo teed. Mis on väga naljakas, et inimestele hirmsasti meeldib mulle teed kinkida. Ega ta meie suures peres raisku lähe, kuna keegi ikka joob teda, aga ma ise teen ainult pilte teest ja siis uurin, et kas keegi tahab. See oli nagu mingi nöök. Et ma ostsin ainult sellepärast, et arvasin saavat hea hinnaga ja siis ei saanudki. See ei pane mind teed rohkem armastama. Kohe üldse mitte. 



Teisest küljest. Rimi tegi mulle veini osas väga hea pakkumise. Vein, mida ma armastan, mis maksab muidu 8,29€, oli mulle 3,59€. Mis on minu meelest imeline pakkumine. Loomulikult võtsin kohe kaks pudelit. Ja põhimõtteliselt jäi isegi nii raha üle ka selle õnnetu tee jaoks, mida keegi joo. 

Kommentaarid