Kaks nädalat on viimasest remondist möödas ja ühtegi tulukest pole vahepeal põlema läinud. Seda tulingi teile ütlema.
Või noh, ta korra küll ütles, et tal kõht tühi ja viigu ma ta restorani, aga seda tulukest oleks ma saanud ka vältida.
Kui ma esimestel nädalatel kirjutasin, et ma sõidan temaga hiilides ja rahulikult chillides, siis loomulikult on see tänaseks, noh circa kolm kuud hiljem juba ammu unustatud ja maha maetud teema. Ootan trahvikviitungeid. Varem või hiljem mu pime õnn ometi ju mööda saab, kui ma alla 70 km/h linnas eriti ei liigu. Väga halb. Lapsukesed, ärge tehke minu tegude vaid sõnade järele.
Kütuse kulu on mul linnas sõites 7,7 liitrit sajale. Arvestades, et ta nii suur on, siis minu meelest küllalt tagasihoidliku isuga. Volli näiteks võttis 6,9 liitrit saja kilomeetri kohta.
Kui ma tanklas käisin, siis võtsin ka ühe kuuma joogi. Viimati kui ma kuuma joogi võtsin, siis neiu teatas mulle, et järgmine jook on tasuta. Seal on see süsteem, et iga kuues on tasuta. Noh, ma muidugi olin ära unustanud, kuidas ma viimane kord ei saanud oma tasuta jooki, sest ka seekord öeldi mulle naeratades, et kui sul äppi pole, siis pole sulle ka kuuma jooki.
Cool story.
Tõmbasin äpi. Ja noh, ilmselgelt olen mina taun või midagi, sest see äpp regas mind uueks kliendiks ja ma ei saanud oma olemasolevat kaarti sellega siduda. Või ma sõnastan ümber - ma ei leidnud seda võimalust, kuidas seda teha. Aga nüüd on mul see äpp. Vaatame, kas ma järgmise tasuta joogi saan kätte või leiutatakse siis mingi muu takistus, et ma seda ei saaks.
Mis tuletab mulle meelde, et ma pole oma Milast ju teile kirjutanud. Robot tolmuimejast nimelt.
Ta oli mul aprilli lõpus paranduses, sest selle all olev rullik ei tahtnud ringi käia ja mulle teatati esindusest, et tolm oli sealt valesse kohta sattunud ja see oli roboti ajuga midagi sahkerdanud. Okei, tehti korda, vahetati ära ja sain tagasi.
Mõistagi sellega mul probleemid ei lõppenud, sest siis ma ei saanud teda kuidagi tööle. Netis pole sellist infot olemas. Kasutusjuhend, mis robotiga kaasa tuli on täiesti kasutu. Ma olin juba nutuäärel, kui saatsin müüjale sõnumi, et teate, ma olen teie tootes ikka väga pettunud. Selle peale saatis mulle meilile lingi, kus oli samm sammult toodud juhend, kuidas robot uuesti oma koduse WiFiga ühendada ja tööle saada. Jumala lihtne, ainult ühte nuppu oli vaja vajutada. Miks see info ei olnud kusagil kasutusjuhendis või Schboti kodulehel leitav, sellest ei ole ma tänase päevani aru saanud. Võibolla neile meeldib olla salapärane ja müstiline, et kliendid ennast täis idiootidena tunneks, igale oma.
Paar päeva sõidab robot mööda tuba ringi, kui ma vaatan, et kuule, aga miks põrand puhtamaks ei saa tema sõitmisest. Kui ma enne remonti pidin paaki iga kahe kuni kolme päeva tagant tühjendama, siis esinduses tehti temaga nii, et ta paaki polegi vaja tühjendada, seda sel lihtsal põhjusel, et tolmuimeja lihtsalt jalutab mööda korterit ja sellega tema kasutegur piirdub.
Pärast remonti oli tal veel see lisaboonus küljes, et ta käis iga kolme tunni tagant jalutamas ja mina seda oma äpis muuta ei saanud. Ma sain talle lisada jalutuskäike, aga neid teisi ma isegi ei näinud.
Ühesõnaga, see asi häiris mind, aga see häiris mind ainult siis, kui ma olin kodus ja sellele mõtlesin. Mida kuigi tihti väljaspool kodu ei juhtunud. Aga kuna see hakkas juba ka teisi pereliikmeid häirima ja nad muudkui vingusid sel teemal, siis ma lõpuks võtsin end kätte ja viisin ta uuesti esindusse.
Viisin ta kohale ja kontoris oli kolm poissi, kes ei teadnud midagi selles, kuidas tööd vastu võtta, kuhu märkida kliendi andmed ja kuhu kirjutada veakirjeldus. Üks punnispõskne poiss seisis mu kõrval ja ainult naeratas tobedalt. Täitsin ise selle töökäsu ära ja jätsin roboti neile.
Öösel tuli meelde, et ma endale töökäsust koopiat muidugi ei võtnudki...
Noh, siin ma nüüd olen, põhimõtteliselt leppinud, et ma oma robotit enam ei näe ja ausalt öeldes ega ma vist väga ei kurvasta ka selle pärast. Rohkem on temaga jama ja närvikulu olnud, kui abi ja rõõmu.
Mulle on juba saadetud linke, kust saab kordades soodsama imeja, mis ka töötab usaldusväärsemalt.
Loomulikult ise olen loll, et jäin müügimehe mesijuttu uskuma ja lasin ennast koorida. Ma ei süüdistagi kedagi teist. Olen siin teistega kogemusi jaganud ja pigem tundub, et inimestel on minuga sarnased kogemused, kui erinevad. Olge teie targemad ja õppige minu vigadest. Tehke minu sõnade, mitte tegude järele.
Kommentaarid
Postita kommentaar