TGP - algus

Esimese jooksu tegin laupäeval 14.04. Eesmärk oli 10 km. Mitte tungimata joosta, vaid lihtsalt kaardistada, et kuidas ma oma rada planeerin. Umbes aimasin, kui kaugele ma pean lippama, et kümme kilti kokku saaks. Olen ju varem ka jooksmas käinud. Mingi tunnetus on olemas.

Ütlesin ju, et rõvedad tossud.

Laupäev oli ilma mõttes ideaalne. Just paras temperatuur. Tuul natuke ehmatas, sest olin ilma sallita, aga ju mul siis vedas. Ei olnud pärast kurk kähe ega midagi. Esimesed kilomeetrid olid täiesti head. Ise pidurdasin ennast, et ikka lõpuni jaksaks ja ei killiks esimese trenniga motti.


Vanakas 14. aprill. Varsti on siin kõik juba roheline.
Puud, puud on rohelised. Liiv on ikka nii nagu ta on.

Seitsmendal kilomeetril hakkasid puusad tunda andma. Jah, justnimelt puusad. Mitte põlved, millega mul muidu joostes on probleeme tekkinud. Ega alaselg, mida ma tavaliselt kipun ülekoormama. Hiljem sain teada, et puusad hakkavad valutama, kui on istuv töö ja eriti kui on komme jalg ülepõlve istuda. Süüdi ja süüdi. Soovitati panna istumise alla õhkpadi. Mäletate seda lugu, kuidas ma endale elektrilise padja töö juurde soetasin (link)? No igatahes olen seda eesmärgikohaselt tervelt 3  tundi kasutanud. Muidu toetab ta mu selga. Nüüd siis hoopis istun ta otsas. Väga multifunktsionaalne ost lõppkokkuvõttes.

Pärast 8 kilomeetri läbimist hakkas juba natuke raske. Siis hakkas vasak põlv ka tuikama. Viimase kilomeetri suhteliselt kõndisin, sest puusad ikka julmalt valutasid.

Tähetorni lossi juures oli veel lund.

Kokkuvõte esimesest jooksust:
Läbitud kilomeetreid: 9,71km.
Aeg: 1 tund ja 6 minutit
Põletatud kilokaloreid: 609 kcal.
Enesetunne: veidi ebamugav, aga hea. Võhma oleks veelgi olnud, kui kondid poleks alla andnud. Järgmisel päeval valutasid puusad ja naljakas küll, aga ka kere põikilihased. Ju ma siis kätega aerutasin kõvasti.

Run Tracker kokkuvõte


Fitbit kokkuvõte


Järgmisel nädalal siis jälle.

Kommentaarid