What's your superpower?

Pesumasinast kirjutan veel. Niisiis oma jõududega ma seda korda ei saanud. Päris mitu korda katsetasin ja ikka sama jama, kuni lõpuks tuli tunnistada, et minu võimetel on piirid. Edasi püüdsin hästi rahulikult asja võtta. Kuna pesumasin on võrdlemisi uus, siis garantii, eks ole. Ja sellega on nii, et kui sa masinale korraks kruvikeerajat näitad, siis garantii enam ei kehti. Selline tasa ja targu lähenemine ei ole aga üldse minu teema. Ma tahaks kohe, nüüd ja eile oma asju ajada. Ühesõnaga - väljakutse.

Someecards.com

Hakkasin siis esmaspäeval oma dilemmat lahendama. Otsisin ostudokumenti. Leidsin garantiiremonti teostava ettevõtte kontaktid ja hakkasin helistama. Ootejärjekord. Mõtlesin, et äkki 30.04 on paljudel vaba päev, ikkagi võimalik ju pikalt püha pidada. Saatsin kirja. Kirjale vastati kahe minuti jooksul!

Poole tunni pärast helistas juba mehaanik ja uuris, et mis siis juhtus. Ma siis seletasin nii hästi kuidas oskasin. Noh, et ei tsentrifuugi, miskit kraabib seal, kus on äravoolufilter, aga olen filtri puhastanud ja äravooluvoolikut kontrollinud ning isegi äravoolu toru seinast monteerinud ning puhastanud. Teatab, et järelikult on pump katki ja et seda garantii ei kata. No jah, hakkab pihta. Mis asja? Kuidas ei kata? Seda ma küll oma tähtsatest dokumentidest välja ei lugenud. Seal oli ainult see, et kui ma ise vigastan ja ise remontima hakkan, aga mitte nii et seda kruvi ja toda voolikut ei kata. Aga ei hakanud telefoni teel vaidlema. Las läheb vaatab üle ja eks pärast vaidleme, kes ja kui palju maksab.

Õnneks oli koolivaheaeg ja kutid kodus. Lasid onu ligi ja see siis möllas seal. Mina läksin rahuliku südamega (niivõrd kui minu puhul see üldse rahulik on) trenni ja andsin juhised helistada, kui midagi selgub. Poiss siis teatab rõõmsa häälega, et tal on hea ja halb uudis ja et kumba ma esiteks kuulda tahan. Teate, ärge hakake mind narrima, eks! No hea uudis on see, et ikkagi garantii katab ja halb uudis on see, et jupi tellimisega läheb nädal kindlasti. Ja veel hästi uhkelt lisab, et "see mees ütles, et ta pole veel sellist riket kunagi näinudki"!

Seda lauset olen ma oma elus kümneid ja kümneid kordi kuulnud. Erinevaid pesumasinaid olen ma suutnud hingusele nii saata, et tehnikud on mind vaadanud nagu valget vaala. Kingsepad on samamoodi öelnud ja isegi automehaanikud. Nüüd on kaks võimalust. Esiteks, kas ma olen tõesti sattunud alles alustavate meistrite otsa, kellel pole kuigi palju kogemusi või suudan ma asju täiesti unikaalsel moel lõhkuda. Ise kaldun arvama, et see teine variant on tõesem.

Minu supervõime on lõhkuda asju, nii nagu keegi pole iial varem sellega hakkama saanud. Istun siin ma mõtlen, et ma peaksin ennast tööle pakkuma nendesse tehastesse, kus toodetele teste tehakse, et välja selgitada, millised on mingi eseme nõrgad kohad.

Aga mis on teie supervõime?

Kommentaarid