Iludusvõistlus

Kõigile rahustuseks, ma enam roolis ei loe. Ausõna. Okei, vahel ma otsin Spotifys paremat lugu mille taustal kräunuda, aga seda ka üritan minimaalselt teha. Seega, ikkagi ohutum liikleja. Äkki ma ühel päeval muutun päriselt korralikuks. Võite pöialt hoida.

Nimelt olen ma leidnud viisi kuidas õhtuseid ummikuid talutavaks muuta. Esiteks ma leidsin teekonna, mis ei ole nii võimatult igav ja lõputu seismise asemel autod ikkagi tiksuvad edasi. Ei, ma ei ütle. Hakkate kõik sealt sõitma ja siis me kõik oleme jälle tagasi ummikus. Teiseks, selle asemel, et telefoni vahtida, uurin ma hoopis autosid liikluses. Ja üritan siis ära mõistatada, et milline inimene võiks roolis istuda. Mõistagi pole see sama põhjalik analüüs, kui poekorvi põhjal, aga mingid ühised nimetajad on ometi välja kujunemas.

No andke andeks, aga ikka veel vaimustun oma pisikesest. 

Alustuseks, nimekiri ei ole lõplik. Kõiki sõiduke marke siin ei ole, aga on need, mida mina olen vaadanud ja mis on mulle silma jäänud. Nii, et ärge südamesse võtke, kui teie autot siin ei leidu.

BMW - see oli üks markidest, mida ma ka Volvo kõrval vaatasin. Tegelikult oligi mul esiteks plaan hoopis bemm osta, aga noh, ei läinud läbi. Aga ilusaks pean ma neid ikka. Mis teebki minu järgneva tähelepaneku väga nukraks. Nimelt pole mina veel BMW roolis ühtegi ilusat meest näinud. Naisi küll, aga mitte mehi. Minul on BMW juhtide suhtes alati sama reaktsioon, mis meestel push-up rinnahoidjat eemaldades. Noh, et eksitav reklaam või nii.

Mercedes - see oli nüüd teine mark, mida ma vaatasin. Jõhkralt ilusad. Aga noh, hinnaklass ei vasta võimalustele. Need, mis vastasid olid kahtlase minevikuga ja mul on enda pagasiga piisavalt jamasid, pole veel teist samasugust leibkonda vaja. Vot, Mercedese juhid on enamasti täitsa kompud. Ainult, et mitte kuigi nooruslikud. Kahtlustan, et siin võibki see hinnafaktor mängus olla. Et need, kes saavad endale ilusat uut Mersut lubada, on enne pidanud kõvasti pappi kokku ajama. Nii, et kes tahab endale 50+ papat või siis taksojuhti, vaadake Mercedeseid. (Samas mul tuleb nüüd meelde, et mul ühel noorel, päris kena välimusega, tuttaval on Mercedes, ilus ja suht uus, seega - võib vedada.)

Audi - ma ei tea mis värk sellega on, aga ilusate Audide roolis istuvad eranditult naised. Kas nad on kenad või tavalised, seda ei oska hinnata. Mulle ikkagi mehed meeldivad rohkem.

Volvo - ahhh, ei saa parata, ikka vahin naaberradadel teisi Volvosid. Kui nüüd Audides sõidavad peamiselt naised, siis Volvodes olen ainult mõnd üksikut naisterahvast märganud. Ja lisaks mulle tundub, et Volvot eelistavad peamiselt slaavirahvusest mehed. Või noh, selliseid mudeleid, mida mina vaatan. Nii, et ma nüüd ei teagi mida see minu kohta ütleb? Et ma olen mehelik venelanna? Püüan sellele mitte liiga pikalt mõtlema jääda.

Kõige ilusamad mehed, sellised, kellele minu pilk pikemalt pidama jääb, sõidavad Škodade ja Volkswagenitega. Neid ma liikluses ei vahi, nii väga need autod mulle ei meeldi. Aga kui ma juhtun parklas mõnd kaunismeest märkama, siis reeglina avavad nad just eelmainitud autode uksi.

Tean, et minu lugejate hulgas on inimesi, kes ootavad, et ma räägiks ka Toyotadest, Nissanitest ja Saabidest. No mis ma ikka oskan nende kohta öelda? Iga teine auto liikluses on Toyota. Loogiline, et roolis istub ka seinast-seina nägusid ja lõustasid. Siin ei saa mingeid järeldusi teha. Hea, soodne, praktiline sõiduvahend. Pigem ütleb see iseloomu kohta rohkem, kui välimuse. Sama kehtib ka Nissanite kohta - neid on liiga palju. Saabidega on nii, et neid ostavad vist rohkem nooremad mehed. Selline hea esimene auto.

Rohkem mul hetkel polegi öelda. Teisi autosid ma nagunii ei märka. Või noh, märkan, aga need ei lähe mulle korda. Nii, et sorri, kui te oma sõidukit nimekirjast ei leidnud. Kindlasti on ta väga ilus ja tubli, aga ei jõua ma ka kõiki autosid ilusateks pidada ja nende omanikke passida. Lisaks pole vähe oluline ka võimalus. Volvo on esimene auto, mida ma tõesti tahtsin ja mille välimusega ma rahul olen. Eelmised olid sellised, mida endale tol hetkel lubada sain. Kahtlustan, et suuremal osal inimestel on istumise all just selline isend. Rääkimata sellest, et suur hulk vurab ringi tööandja poolt valitud tuutuga. Nii, et millest siin ikka nii väga järeldusi teha?

Kommentaarid