Tähelepanu! Valmis olla! Läks!

Räägiks veidi sellest, et kes keda valib ja kes kelle järgi jooksma peaks. Noh, et mehed jooksevad ja naised valivad. Traditsiooniliselt.

Väga piinlik tunnistada, aga mina pole selles küsimuses eriti naiselik olnud. Esimese hooga tuleb ainult üks olukord meelde, kus mees tegi esimese sammu. Muidu ikka mina. Kui keegi mulle silma jääb, siis ootan, et ta teeks esimese sammu, aga kui seda ei juhtu, siis pole mulle probleem ise ennast pakkuma minna. Mis siin salata, jah, on piinlik ja nõme. Hea meelega oleks selline kombekas müürililleke, kes ootab, et kavalerid tema akna all laulmas käiksid. Aga kärsitu olen. Ei jaksa oodata. Seda pole küll ette tulnud, et ma öösel kellegi ukse taha ilmuks, seljas vaid vihmamantel ja karmiinpunane pesu. Mingid standardid mul ikkagi on.


Punane pesu on olemas. Vihmamantliga on kehvasti.

Vanusega on enda peale pressimine vähemaks jäänud. Endiselt ilmutan huvi, kui huvi on ja mingeid "ma teesklen, et sa ei meeldi mulle, selleks, et sa mind taga ajaksid" mänge ma ei mängi. Ma ei viitsi. Kui ma mehele ei meeldi, siis ei hakka ma talle sellepärast rohkem meeldima, et ennast kättesaamatuks muudan. Ja kui juba meeldin, siis vaevalt minu otsekohesus mind vähem meeldivaks muudab. No ja kui nii on, siis järelikult polegi minu mees. Mis mõtet on alustada suhet, teeseldes, et olen külm Jääprintsess, kui tegelikult olen Tulekuninganna? Kohe alguses hakkan teesklema, et olen keegi, kes ma pole?

Aga jah, vanemaks saades olen ma aru saanud ühest tõest. Sellest, et kui naine mehele meeldib, siis ta ilmutab huvi. Ja siin pole mõtet iseendale valetada, et oh, ta nii uje ja tal pole kogemusi ja mida iganes. Kui on huvi ja naine meeldib, siis võtab iga mees ennast kokku. Sellepärast ma enam ei tõmblegi nii palju. Jah, ma annan teada, et minu poolt on huvi. Aga edasi peab vastaspool ka liigutama. Ja mida rohkem huvi ma esialgu olen ilmutanud, seda rohkem liigutamist ma teiselt aja möödudes eeldan. Vajan lisakinnitust, et huvi on vastastikune.

Mis ma oskan öelda, üldiselt mingeid traumasid pole olnud. Pigem on mehed olnud meelitatud ja sõbralikud. Halvasti pole öeldud ja saadetud pole ka kuhugi. Üks oli lausa nii meelitatud, et võttis mind endale naiseks. Seega, minul on pigem head kogemused olnud. Aga kõige tugevam armumine oli ikkagi selle vastu, kes ise mu järgi sörkis. Nii et, eks ta vist õigem ole, kui mees võtab jalad alla ja teeb mõned kiiremad liigutused.

*Pildistas Tatjana Siipan

Kommentaarid